נתניה: נפתח בית קפה חברתי ראשון

0
246
בית הקפה החברתי במתנ"ס עיר ימים פולג. תמונה באדיבות מתנ"ס עיר

כ-200 מתושבי השכונות בדרום נתניה הגיעו לטקס חנוכת בית הקפה החברתי הראשון – "קפה מקיאטו איינשטיין", שנפתח השבוע במתנ"ס פולג/עיר ימים.

את הקמת בית הקפה החברתי יזם הממונה על המתנ"סים, חבר המועצה עופר אורנשטיין. אורנשטיין מסר, כי בית הקפה יעסיק בני נוער המעורבים בפעילות המתנ"סים כחלק מתוכנית החניכה שלהם וכן יציע לתושבים הנהנים מפעילות המתנ"ס מחירים אטרקטיבים כגון קפה ב-5 שקלים, כריכים ב-10 שקלים וארוחת בוקר זוגית ב-70 שקלים. בנוסף אמור בית הקפה להפוך למרכז שוקק להרצאות של תושבים למען תושבים.

אורנשטיין אף הבטיח, כי מדובר בסנונית ראשונה וכי בתי קפה חברתיים יפתחו במתנ"סים נוספים: "זה חלק מהחזון החברתי. נפתח בתי קפה נוספים במתנ"סים"

בטקס נכחו בין השאר: המשנה לראש העירייה, הרצל קרן , חברי המועצה עופר אורנשטיין , צ'וצי זילברברג ודימה בולט. בנוסף נכחו הרב פנחס שקד והרב שניאור, אשר ברכו את הקהל וקבעו מזוזה במקום. בנוסף השתתפו בטקס ראש מינהל שכונות, אורנה רג'יניאנו, מנהל מחוז מרכז של החברה למתנ"סים, מוטי עבו, מנכ"לית מרכז קהילתי דרום, ליאת אריה וכן חברי הנהלת המתנ"ס והבעלים של בית הקפה קובי יצחק.

עופר אורנשטיין ציין במהלך הטקס, כי "הפכנו רעיון על הנייר למציאות חיה. זה לא יהיה רק בית קפה רגיל אלא מקום העסקה לבני הנוער ומפגש חברתי להרצאות תושבים למען תושבים . אני רוצה להודות לחברי הנהלת המתנ"ס שסייעו לביצוע המיזם ובמיודח לדוד סלמה ויוסי תבור שני חברי ההנהלה שעמלו על הכנת הקונספט של מכרז בית הקפה. בכוונתנו להרחיב את הקונספט למרכזים קהילתיים נוספים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן