נתניה: נעצרו בחשד לשוד תחנת דלק

3
193

צעיר תושב נתניה נעצר בחשד שהשתתף בשוד תחנת דלק פז, חברו שחיכה לו ליד תחנת המשטרה זוהה כאחד החשודים ונעצר אף הוא; נגד השניים יוגש כתב אישום

—–

בתאריך ה-28.1 אירע שוד תחנת דלק פז בכביש 2 סמוך לנתניה. למקום נכנסו מספר חשודים. אחד מהם הצמיד סכין לצווארה של המוכרת בחנות הנוחות והורה לה לפתוח את הקופה, תוך שהוא הכריז שמדובר בשוד. החשוד איים עליה, כי אם לא תפתח את הקופה, ידקור אותה. כמו כן הורה לה לא להתקשר למשטרה. המוכרת פתחה את הקופה והחשודים רוקנו אותה ואת הכספת במקום. נוסף גנבו החשודים קופסאות סיגריות ושתיה חריפה.

שוטרי משטרת נתניה בפיקודו של נצ"מ דורון תורג'מן הוזעקו למקום. השוטרים, בהם היחידה ללוחמה בפשיעה, פתחו בסריקות לאיתור החשודים. עד מהרה נראה אחד החשודים כשהוא נמלט. לאחר מרדף רגלי קצר הוא נעצר. ברשותו נמצא חלק מהרכוש שנגנב. החשוד, תושב נתניה (21) זוהה על ידי קצין תורן באותו לילה, כחשוד שהופיע בסרטון בשוד שאירע מספר חודשים קודם לכן באותו מקום. אז נפתחה חקירה, אולם החשוד לא אותר. בחקירתו הודה החשוד בשוד המזויין, שיוחס לו בעבר ובשוד הנוכחי.

כשסיים הקצין התורן את משמרתו ויצא מהתחנה הבחין בבחור ששתה בירה מול התחנה. הוא זיהה את הבחור, תושב נתניה (20), שהיה צריך להיות במעצר בית עד תום ההליכים ולכן הופתע לראות אותו שותה בירה, מול תחנת המשטרה. הצעיר נלקח לתחנה, שם הבחינו השוטרים, כי נעליו תואמות לנעלי אחד השודדים. בחיפוש בגופו נתפס מכשיר טלפון סלולרי של אחת המוכרות וכן פריטים החשודים שנגנבו בשוד בתחנת הדלק.

במהלך חקירתם קשרו שני החשודים עצמם לאירועי השוד. מהמשטרה נמסר, כי בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד שני החשודים.

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן