נתניה: מסע הקניות של דורון אוסידון

0
171
דורון אוסידון - נתניה - נתניה און ליין
דורון אוסידון צילום ניר אנשר - נתניה און ליין, נתניה

בצעד מחויב מציאות, אבל בהיקף שלא מקובל בכדורגל הישראלי ואשר זעזע את הקבוצה המקומית, הודיע דורון אוסידון על שחרורם של שישה שחקני הרכב והחתמתם של שישה שחקנים חדשים. את הצעד ביצע בשיתוף פעולה מלא עם מאמן מכבי נתניה ראובן עטר ובגיבויה של ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר.

לא מעט גבות הורמו ברחוב הנתנייתי עם הצנחתו של אוסידון: מצד אחד אדם שאין לו זיקה ישירה לעיר נתניה, מנגד איש מקצוע החתום על בנייתה של הפועל תל-אביב. כמעט 20 שעות ביממה מקדיש אוסידון למכבי נתניה, ולדברי מקורביו הוא ממש לא מתכוון לתת לכתם, בדמות ירידת הקבוצה לליגה השנייה, להידבק אליו. בראיון לנתניה און ליין מדבר אוסידון על התחושות, האמביציה וסדרת המהלכים האמורים לייצב את נתניה ולמנוע ירידת לליגה הלאומית.

בצעד די חריג החתימה מכבי נתניה שישה שחקנים חדשים. האם מהלך דרמטי שכזה ישביח את הקבוצה או שמדובר בצעד נמהר?
"כן, חד- משמעית ישביח. אנחנו עושים הכול כדי לעזור לקבוצה להתחזק ככל שניתן. אני חייב לומר שגם השחרורים וגם החתמת השחקנים נעשו אחרי חשיבה ובדיקה ולא בשלוף. כמובן, שכל המהלכים בוצעו בשיתופו ועל דעתו של מאמן הקבוצה ראובן עטר".

בניגוד לשורה של שמות שנזרקו לחלל האוויר, ברשימת ההחתמות מספר שמות מפתיעים.
"אנחנו לא אחראיים לשמועות אלה ואחרות. אני וכמובן ראובן עטר, מכירים את היכולות של השחקנים, וזה הדבר הכי חשוב. אלה השחקנים שעטר דרש וזה מה שהוא קיבל".

האם צפויות עוד החתמות לחיזוק הקבוצה?
"בשלב זה לא. מכסת הזרים כבר סגורה. אולי בגזרת הישראלים יהיה עוד חיזוק לחוליית ההתקפה. אנחנו עדיין במשא ומתן לגבי שחקן מסוים. אם זה יסתדר, נצרף אותו לקבוצה".

במהלך השבועות האחרונים נדמה שנוצרו מחלוקות רבות בדירקטוריון הקבוצה. מה המצב כעת?
"היו מחלוקות כמו שקורה בכל ארגון. כבר שבועיים שיש שקט והכול הסתדר. כולם, כל חברי הדירקטוריון, פועלים אך ורק להצלחתה והצלתה של הקבוצה מהמצב המקצועי הקשה אליה היא נקלעה".

כמחזיק המניות של מכבי נתניה, לכמה זמן אתה מתכוון להישאר והאם יש אמת בשמועות, שבעונה הבאה תחזור להפועל ת"א?
"אני קיבלתי את המניות בייפוי כוח לניהול המועדון לחמש שנים. אני מתכוון לעשות כך. הדבר המרכזי שאני פועל לגביו, זה מציאת רוכש למכבי נתניה בכדי לשדרג את הקבוצה בכל המובנים הפיננסים כמובן".

האם האמנת בתחילת העונה שתגיע, כבר בעונה הראשונה שלך, לסיטואציה מקצועית כל-כך קשה?
"לא האמנתי שנהיה במצב הזה, אבל אני מטבעי בן אדם מאוד אופטימי וגם אדם מאוד אקטיבי. אני שומע אנשים מסביב שדי מאבדים תקווה, ואני יכול לומר שאצלנו עושים הכול ואת כל השינויים הנדרשים על-מנת להישאר בליגה. אני באמת מאמין שאנחנו יותר טובים מהרבה קבוצות בתחתית. מה שהיה חסר לנו זה כמה עמדות, שכרגע כיסינו אותם. גם טיפת מזל לא היה מזיק לנו".

האם פיטוריו של שלומי דורה לא היו נמהרים מדי, כיוון שבינתיים עטר לא הצליח לספק את השינוי המיוחל…
"בוודאות כן, גם היום אני שלם עם המהלך הזה. נכון שעדיין ראובן עטר לא הצליח לעשות את השינוי, אבל בשביל זה אנחנו עושים את החיזוק – בהתאם לבקשותיו – על- מנת לעשות הכל כדי להשאיר את מכבי נתניה בליגת העל".

בשבוע האחרון נשמעים יותר ויותר קולות הקוראים להחלפתו של עטר. מהי עמדתך?
"ממש לא. ראובן מאמן מצוין והחלפתו לא עומדת על הפרק בכלל. את התוצאות שלו תוכלו לשפוט בסוף העונה".

עם יד על הלב וקורטוב של מציאות, עד כמה אתה אופטימי בסיכוייה של מכבי נתניה לשרוד העונה?
"אני לא רק אופטימי, אלא שאני בטוח שנשאר בליגה עם החיזוק שעשינו במקומות שהיינו צריכים. יחד, עם הדחיפה של הקהל, נצליח. עוד בטרם בוצעו החיזוקים לא היינו הקבוצה הכי חלשה בליגה, כך שאני ממש בטוח ביכולת שלנו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן