נתניה כובשת (ובעיקר) מפרקת בירה

0
308
צהוב נתניה און ליין נתניה
צהוב של נתניה און ליין - כל מי שעשה לנו את השבוע

החום של חודש יולי בשילוב הלחות שנוסקת לשמים הם לא בדיוק המתכון הבטוח לבילוי ולמרות זאת פסטיבל הבירה הראשון שהתקיים בלילות רביעי וחמישי לשעבר, הוציא מהבית לא מעט אושיות מקומיות. אז נכון, חבר המועצה ד"ר ישראל שטבון, עמד במילה שלו ולא הגיע כמחאה על בסיס אידיאולוגי – אבל האמת, שהוא גם לא היה חסר במיוחד לכל האלפים האחרים שהתייצבו.

ברשימת חצי עולם ואשתו מהביצה המקומית, שנטשו את המזגן והגיעו להרים כוס של בירה, קשה היה לפספס את מ"מ ראש העירייה אלי דלל, את חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, הספורטאי האולימפי בדימוס אלכס אברבוך וחבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים (וגם זה שעומד מאחורי רעיון קיום הפסטיבל) רפי ימין. עוד בחוגגים: ברק כחלון, אור ג'נח, ליאור יוסף, אביב תורג'מן, חן בן דויד ועוד… ועוד…

מי שהגדילו לעשות והמשיכו את פסטיבל הבירה באפטר פארטי בפאב מקומי היו אביטל אלפסי, מיכאל דואדי, חן יעקב, ימית מנצור, ליאור ורדה, יחי רחמים ואורי שאנן.

ואם בחגיגות עסקינן, אז זה הזמן לסמס מזל טוב כפול ליועצת הנדל"ן של רימקס מקסימום, קארין מקס, שגם חגגה יומולדת וגם גילתה שאחת המתנות שקיבלה היא תעודת הצטיינות מטעם מועדון הזהב של חברת הנדל"ן הענקית. כמה כיף לקבל מתנות לפעמים.

עוד חגיגה שנרשמה השבוע בביצה המקומית הייתה חזרתו של הקלאבר המקומי, דור תמם, לפרובינציה המקומית – זאת לאחר שהחתים כרטיס בבן גוריון אחרי שהות של חצי שנה בדרום אמריקה. המשפחה מחתה דמעה והחזיקה שלטים. על החלק האמנותי שכלל מפגש חברים רחב היו ממונים לידור כותה, מאור חי ארבל, דור חסון, אלירן גניש, שביט מימון, נתנאל מזוז, ירין טימסיט, בר ואן פראג, עידו אהרון, נדב ואליהו נעים, נתנאל דנן, טמיר בכר ואושרי בוצ'ה.

גם רמי פורטיס, האחים עדן ושימי דנינו וערן רז ניצלו את סוף השבוע האחרון לגיחה קצרה בחו"ל. הפעם היעד שנבחר הוא האי היווני זקינטוס. כן כן, הבנתם נכון, הרבה מאוד שמש בריכה ומסיבות, בינינו, מי צריך יותר…

בסימן גדלנו בשנה. ביום שני שרו שירי יומולדת ליקיר המדור גדי תייר, ליועצת הנדל"ן מיטל ואקיל מרי, לסוכנת הנסיעות מיכל הרשקוביץ. יום שלישי היה היום הגדול של מדיומית האלפיון העליון מזל ברוכמן שהיא גם מתקשרת ומומחית ל-תיקשור בטלפון וגם תיקשור בפגישה וגם של מאמנת הקראטה המסורתי ליאת רוקח, שחגגה עם הבעל, משה רוקח, שהוא גם מאמן נבחרת ישראל בקראטה, בארוחה רומנטית במסעדה.

ביום רביעי היה זה עו"ד נחמן רבין ריחניאן, שחגג יומולדת ואילו בשישי אל תשכחו לסמס מזל"ט לפעיל החברתי אביב גונן שגדל לו בשנה.

דאבל דייט מסוג קצת אחר נרשם בסוף השבוע דווקא בחוף הבונים – שם החליטו הזוג אריאל ואביטל קלו, יחד עם עדי אהרוני ובן זוגה האוהב יואב להידשני, לתקוע יתדות ולהקים אוהלים. כבר אמרנו שאחרי כל-כך הרבה סטייקים בא לנו פרוסה עם שוקולד?

לאלה מכם שחיפשו את האחים רן ואדיב גניש בסוף השבוע האחרון, נספר שהאחים בחרו לבלות את הסופ"ש מחוץ לגבולותיה של ארצנו הקטנטונת. בניגוד לרבים וטובים אחרים שבחרו באיים היווניים, העדיפו האחים לבית גניש את אי המסיבות הבינלאומי איביזה. ובין מסיבות הבוקר למסיבות הלילה מצאו השניים זמן גם לקצת שיזוף.

ואילו המשוחררות הטריות מצה"ל, עדן סרוסי ודניאלה חלפון, עלו על טיסה ביום ראשון האחרון לשבוע של הכל כלול בדרומית אילת. אל תיתנו לזה לבלבל אתכם, לא מדובר בטיול של אחרי הצבא, אלא רק בטיול ביניים עד הטיול הגדול. בכל זאת, תרגול בטן-גב לקראת תאילנד הם חלק בלתי נפרד מההכנות.

גם עורך מדור הספורט של נתניה און ליין, חנן ליבוביץ מצא זמן פנוי לקצת בטן גב. ליבוביץ' ארז את זוגתו מירב כהן, יחד עם הילדים וכמה בגדי ים בתיק, לשיט תענוגות עד קפריסין ובחזרה. בין צילומים על רקע דולפינים בלב ים וקניות בדיו טי פרי, נרשמו גם כמה טיולים רגליים, בכל זאת חו"ל.

מי שעוד הדרימו עד אילת כדי לברוח קצת מהלחות המקומית הם יוני ג'ורנו, לידור וניסים הפוך. אז מה אם נרשמו למעלה מארבעים מעלות בצל, העיקר שיש בריכה ואין לחות.

עד כאן לשבוע זה. יאללה ביי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן