נתניה: כובשים בצרורות בליגת השכונות

4
97

מבול של שערים במחזור השני של ליגת הקטרגל העירונית לנוער; מאות בני נוער ואוהדים עודדו את הנבחרות מהשכונות ומרכז העיר

 ביום שני התקיים המחזור השני של ליגת הקטרגל העירונית לנוער, לגילאי חטיבות הביניים. השנה, כך מסתמן, שואפת כל אחת מתשע הקבוצות להגיע לפיינל-פור שייערך בתום העונה. קבוצת נאות הרצל העפילה למקום הראשון לאחר שני ניצחונות משכנעים במחזורי הפתיחה, ונראה כי גם השנה, הכדורגלנים הצעירים משכונות הרצף (עמידר וגן ברכה) מתכוננים להתמודד חזק מאוד על תואר האליפות. השחקנים המובילים בקבוצה, בהדרכת המאמן שני דוד, הם לידור עמדי וירון אלישוב.

שתי הקבוצות המפתיעות, עד כה, הן נבחרות שכונת סלע ושכונת קריית השרון, אשר מפגינות  יכולת מרשימה וכדורגל מעניין. קבוצה נוספת המעוררת עניין, היא קבוצת בר-יהודה נורדאו – שזו השנה הראשונה בה היא משתתפת במפעל ומייצגת את מועדון קידום הנוער הפועל בשכונה.

 במסגרת משחקי המחזור השני ניצחה נאות הרצל את תן יד דורה בתוצאה 3:5, קבוצת סלע רשמה ניצחון על ותיקים בתוצאה 1:2, קריית השרון ניצחה את בר יהודה בתוצאה 0:3, ואילו קפה לנוער נורדאו ניצחה את חפציבה בתוצאה 1:4

 ליגה מושלמת

ליגת הקט רגל של נתניה, המורכבת מקבוצות נערים מכל שכונות ומרכז העיר נתניה, מרוכזת על-ידי דורון גלאם. שחקנים רבים ששיחקו בליגה מככבים כיום בקבוצות בליגות הבכירות. "ראול גרשומוב המשחק במכבי נתניה, שלום אדרי  מרמת השרון, ירין חסן ועוד רבים וטובים עברו בטורנירים שלנו בשנים האחרונות. זה כיף גדול לראות אותם, היום, מככבים כשחקני צמרת בנבחרות ובליגות הגבוהות", הוסיף גלאם.

הליגה העירונית לנוער הוקמה לפני כתשע שנים, והיא מחולקת לשני גילאים: חט"ב ותיכוניים. הליגה מתופעלת על-ידי המחלקה לחברה ונוער בעמותה לחינוך בלתי פורמאלי ואגף הספורט בעיריית נתניה. בליגה פעילים השנה כ-300 בני נוער מהמרכזים הקהילתיים אותם מפעילה העמותה לחינוך בלתי-פורמאלי, מהמתנ"סים וכן ממוקדי קידום הנוער בשכונות העיר. מדובר בליגה הגדולה ביותר לנוער במספר משתתפיה, ומזה מספר שנים מהווה הליגה, המכונה גם "ליגת השכונות", מקור עלייה לרגל למאות אוהדים וכן נציגי רשויות וערים מכל רחבי הארץ המבקשים ללמוד את סוד הצלחתה ותרומתה החברתית והקהילתית.

4 תגובות

  1. לא יודעת אם שמת לב לזה @רפאל ימין, אבל בכל העולם הכדורגלנים הכי טובים הם אלה ששיחקו בילדותם ברחוב. אלה שחיו את הכדור ולמדו לאהוב את המשחק מהכי למטה שיש.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן