נתניה: חנות אאוטלט חדשה למותג ההלבשה התחתונה 'פמינה'

0
325
פמינה מציגה: חנות אאוטלט חדשה בנתניה. צילום: סטודיו בן וליץ

בחנות שנפתחה בקניון City Big פולג באזור התעשייה החדש, ישווקו למעלה מחמישים דגמים מעונות קודמות של המותג, לצד הקולקציה החדשה

 אחרי למעלה משישים שנות פעילות בישראל, פותחת חברת 'פמינה' חמש חנויות אאוטלט, המתווספת לחנות המפעל הקיימת מזה כ-30 שנה ברמת גן.

 חמש החנויות הנוספות מציעות קולקציית אאוטלט הכוללים מגוון רחב של חזיות ותחתונים לנשים, בדגמים מרהיבים וקולקציות מתחלפות אשר נכנסות עם דגמים חדשים במהלך כל השנה.

כל אחת מהחנויות מציעה מגוון רחב של חזיות ולמעלה מ-50 דגמים מתחלפים, במחירים נגישים לכל כיס הנעים בין 89 ועד 129 ₪ בלבד ובטווח מידות רחב הנע בין 70A ועד 100F. את קולקציות התחתונים ניתן להשיג במחירים מיוחדים של ארבעה פריטים ב-100 ₪ בלבד. לצד אלה ובמקביל, מציעות החנויות את קולקציית ההלבשה התחתונה החדשה המוצעת בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ בהן משווק המותג.

למערכת נתניה און ליין – ksn נמסר, כי החנות אשר נמצאת במתחם קניון City Big פולג משתרעת על-פני שטח של כ-100 מ"ר ועלות ההשקעה בפתיחתה נאמדת בסכום של כחצי מיליון שקל.

החנויות מעוצבות בקונספט המתאים את עצמו אישית לכל אחת מהלקוחות, עם מבחר מגוון של פריטים המוצע על גבי מתלים פתוחים וסידור מיוחד בהתאם למידות, המאפשרים נוחות מקסימלית בבחירת הפריטים לכל אישה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן