נתניה: התיכוניים ישבתו שביתת אזהרה נגד משרד החינוך

0
99
פיתוח מיומנויות לימוד - תיכון תל אביב (נתניה) הכנה לבגרות
צילום פוטוליה

ביום ראשון תתקיים שביתת אזהרה של תלמידי בתי הספר העל יסודיים – חטיבות ביניים ותיכוניים בנתניה ; השביתה בת 24  שעות היא שביתה אזהרה כמחאה להחלטותיה של מנכל"ית משרד החינוך בעקבות הדלפת הבחינה באנגלית ; באורט ליבוביץ לא ישבתו

יו"ר ועד ההורים העירוני בנתניה הודיעה במהלך סוף השבוע, כי ביום ראשון הקרוב תתקיים שביתת אזהרה בת 24 שעות של בתי הספר העל יסודיים – תיכוניים וחטיבות ביניים בנתניה.

בהודעתה מסרה סגל, כי "כחלק מפורום הורים המייצג 80 רשויות ברחבי הארץ, המתנגדים להחלטותיה הבלתי הגיוניות והשלופות מהמותן של מנכל"ית משרד החינוך, מיכל כהן, אנו ננסה ללמד את משרד החינוך מהו חינוך!, מהי אחדות, מהו כוח, מהו מוסר ומהי התלכדות למען מטרה. מטרתינו – טוהר הבחינות תוך אמון ואמונה בתלמיד".

את הדברים מסרה סגל בעקבות הנחיות משרד החינוך בעקבות הדלפת בחינת הבגרות באנגלית. על פי ההנחיות החדשות התלמידים יכנסו לחדרי הבחינה 45 דקות לפני תחילתה, השאלונים ישלחו במקביל אל בתי הספר באמצעות האינטרנט ולא כפי שהיה עד עתה – באמצעות סניפי הדואר. בנוסף נציג מוסמך יצלם את השאלון, יצרף את הנספחים ויעבירם לתלמידים שיבחנו.

סגל הוסיפה בהודעתה על ההשבתה, כי "לא ניתן להפוך את תלמידנו ל"אסירים" על מנת שמי ממשרד החינוך לא יוכל להדליף להם את טופס הבחינה. אגב כך גם אם הטופס מודלף, מי שלא למד לא ידע, גם אם יקבל את הבחינה שעה לפני כולם!".

בתוך כך מסר חבר ועד ההורים של בית ספר אורט ליבוביץ, מאור דאיה, כי בבית הספר לא ישבתו. לדבריו  נושא ההשבתה לא רלוונטי לתלמידי חטיבות הביניים ובאשר לחטיבה העליונה – התיכון, לא תתקיים שביתה, כי התלמידים נמצאים בתקופת בחינות מגן ובגרויות וההשבתה תפגע בהם.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן