נתניה הפסידה 2:1 להפועל חיפה

0
111
מכבי נתניה הפועל חיפה נתניה און ליין
מכבי נתניה צימקה לתוצאה 2:1 מול הפועל חיפה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

אחרי שסיימה לרצות את עונש הרדיוס שקיבלה בעקבות התנהגות אלימה של אוהדיה מול פתח תקווה, אירחה ביום שבת מכבי נתניה את הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. הצהובים שספגו לא מעט ביקורת על צורת משחקם בתקופה האחרונה, הגיעו עם מטרה לנצח ולתת לאוהדים מעט נחת – אלא שזה (שוב) לא קרה.

המשחק נפתח עם טקס צנוע ודקת דומייה לזכרו של מוטי קירשנבאום, איש הטלוויזיה שהלך בבוקר יום שישי לעולמו והיה מוכר כאוהד מסור של הקבוצה מזה שנים רבות. בטקס השתתפו גם בניו ונכדיו של קירשנבאום שעלו על כר הדשא ומחאו כפיים והודו על המחווה המרגשת.

מרגע פתיחת המשחק נראה היה, כי חניכיו של שלומי דורה הגיעו חדורי מוטיבציה ובניגוד למשחקים הקודמים שיחקו התקפה ושלטו לחלוטין בנעשה במשחק. טעות חמורה של ברק לוי הובילה לספיגת שער מוקדם מרגלו של מהארן לאלה כבר בדקה ה- 9. נתניה לא מיהרה להישבר ועל אף ניסיונה של חיפה לנצל את המומנטום אחרי השער והגעתם של האדומים ללא מעט מצבים, נתניה המשיכה לנסות ולהחטיא.

בדקה ה-75 היה זה חנן ממן שהכניע את ברק לוי אחרי הגבהה מצוינת של אנס דאבור, מי שנכנס כמחליף רק שתי דקות לפני כן. מרגע ספיגת הגול השני, אוהדי מכבי נתניה שעד כה שמרו על איפוק ואף ניסו עד כמה שאפשר לעודד את קבוצתם, איבדו את השקט שאפיין אותם לאורך המשחק ווקראו בקול רם קריאות נגד מאמן הקבוצה שלומי דורה שיתפטר.

בדקה ה-80 סוף סוף נתניה הכניעה את שוערה של חיפה. גאל מרגוליס שנכנס גם הוא כמחליף, נגח כדור טוב לרשת לאחר הגבהה טובה של חמזה בארי. על אף העובדה שנתניה סוף סוף הבקיעה את שערה הראשון לעונה. המשחק הסתיים בטעם מר מאוד מאחר ובקופתה של נתניה רק 3 נקודות מחמישה מחזורים והיא ממוקמת כרגע עמוק בתחתית. לנתניה און ליין ציינו גורמים בהנהלת מכבינתניה, כי "ברור לכל,שאם לא יהיה שינוי חד שינער את הקבוצה, מצבה של נתניה יהיה בכי רע".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן