שבוע האחות הבינלאומי: נטע עיט מנתניה – הגיבורה שלנו

האחות נטע עיט היא האחות המצטיינת שלנו, בנתניה, במסגרת שבוע האחות הבינלאומי. נטע משמשת כמנהלת סיעוד במרפאת עיר ימים - קופ"ח מאוחדת

2
1589
נטע עיט - אחות מצטיינת בנתניה - קופ
אחות מצטיינת. נטע עיט

האחות נטע עיט היא האחות המצטיינת שלנו, בנתניה, במסגרת שבוע האחות הבינלאומי. נטע משמשת כמנהלת סיעוד במרפאת עיר ימים – קופ"ח מאוחדת

מאז שהקורונה פרצה לחיינו, כולנו חבים רבות לצוותי הרפואה באשר הם. כן, הם אלה העומדים בחזית המלחמה בנגיף הקורונה. לכן, השנה בשבוע האחות הבינלאומי, היה חשוב יותר מתמיד לציין את צוותי האחים והאחיות. מעבר לעבודתם המקצועית, הם גילו אנושיות רבה.

בנתניה אונליין בחרנו באחות נטע עיט, תושבת נתניה. היא משמשת כמנהלת סיעוד במרפאת עיר ימים בקופת חולים מאוחדת. היא נשואה ואם לחמישה ילדים, כשהגדולה בדיוק מסיימת את לימודי הרפואה. נטע משמשת כאחות מזה כ 20 שנה. היא בוגרת תואר ראשון ושני בסיעוד, מדריכה קלינית. בנוסף, בוגרת הכשרה על בסיסית בטיפול נמרץ ילדים, אחות ליווי הריון, מדריכת הנקה ואף אחות פצע.

נטע החלה לעבוד בשנת 2019 כאחות מוסמכת במרפאת נתניה בסמילנסקי. כיום נטע היא מנהלת הסיעוד במרפאה החדשה בעיר ימים ומטפלת במאות מבוטחי מאוחדת בנתניה.

נטע עיט – האחות שממנה גם רופאים בכירים לומדים כל יום משהו חדש

יהיו שיאמרו שנטע צנועה, ושמה הולך לפניה בזכות המקצועיות והחמלה שבליבה. נטע  פועלת  מתוך אכפתיות ומקצועיות. ראיה כוללנית של המטופל ומשפחתו לאורך מעגל החיים עומדת במרכז גישתה. החל מאיתור הבעיה בשטח כאחות מול המטופל. בהמשך, ליווי בלתי פוסק של כל לקוח ולקוחה בניהול טיפול המותאם אישית לצורכיהם. כל זאת תוך שילוב טיפול חדשני מקרוב ומרחוק.

ד"ר אסף ריי, מנהל רפואי במרפאת עיר ימים בנתניה אשר עבד שנים לצידה של נטע מספר. "למי שעדיין לא יצא להכיר- בשתי מילים: מלח הארץ. בולטת במיוחד ביחסי האנוש הנעימים שמפגיה למבוטחים ולצוות המרפאה. נטע היא אחות איכותית, אכפתית, מקצועית מאוד, עם לב ענק. אני יכול לספר, שכל יום אני לומד ממנה דברים חדשים – גם בתחום מקצועי ורפואי. מעריך מאוד ומוקיר את הנתינה שאצלה זה מובן מאליו."

נטע מהווה גורם מקצועי להתייעצות בכל שאלה. היא מעניקה פתרונות במהירות הבזק לכל סוגיה באשר היא מתוך מקצועיות ראויה להערכה. היא מטפלת במאות מבוטחי מאוחדת תוך התייחסות אישית במסירות שאין כמותה – גם עד השעות המאוחרות של הלילה.  מערכת נתניה און ליין מצדיעה לנטע עיט.

 

 

 

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן