נחתם שת"פ בין אזורים לחברה להתחדשות נתניה לבניית מאות דירות

0
304
מתחם פינוי בינוי. הדמיה באדיבות החברה לפיתוח נתניה

חברת "אזורים" בשליטת הרשי פרידמן והחברה להתחדשות נתניה, בבעלותם של מנשה זוארץ, דוד בנינו ועו"ד אבי אברהם, הודיעו בסוף השבוע על חתימת הסכם משותף לייזום וביצוע פרויקטים במסגרת התחדשות עירונית בעיר נתניה. ההסכמים כוללים עקרונות לשיתוף פעולה ביחס למספר מתחמים לפינוי של מאות יחידות דיור בשטח של עשרות דונמים ברחבי העיר נתניה.

למערכת נתניה און ליין נמסר, כי על-פי הסיכום בין הצדדים יפעלו בשלב ראשון לשם ייזום מתחם מגדלים ברחוב סוקולוב בצידו המערבי – מתחם הנמצא בהליכי רישוי ורגולציה מול עיריית נתניה. הפרויקט העתידי צפוי להכיל מאות יחידות דיור, שטחי מסחר לצד שטחים ציבוריים נרחבים וגנים ירוקים לרווחת התושבים. עוד נמסר, כי בהסכם שנחתם התחייבות של שתי החברות לפעול במשותף לאיתור וקידום מתחמים נוספים – הן במסגרת פינוי בינוי והן במסגרת תמ"א 38 בכל רחבי העיר. הערכות הן, כי שילוב הכוחות בין שתי החברות יוביל לזירוז ההליכים הפרוצדורליים ובירוקרטיים – תוך מתן מענה מקיף.

"שיתוף הפעולה נחתם לאחר עבודת עומק ומחקר ממושך – תוך מיפוי וניתוח הפוטנציאל של כל אחד מבנייני מרכז העיר. השת"פ, כך אני מעריך, יוביל לשגשוג מרכז העיר והתחדשותה", סיכם זוארץ.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן