נהג המונית "החטוף" גנב את המונית ומכר אותה

אישום: נהג מונית מנתניה גנב את המונית עליה עבד ומכר אותה לאדם בשטחי הרשות הפלסטינית; סדרן התחנה חשד שנהג המונית נחטף, אולם שוטרי משטרת נתניה מצאו אותו ברחובות

0
177
צילום fotolia

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד תושב נתניה בן 50, בגין גניבת מונית ומכירתה. לפני כשבועיים התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח מאת סדרן מוניות בנתניה על חשד שאחד הנהגים נחטף. להסדרן סיפר שהנהג לא שב ממשמרתו ואינו עונה לטלפון. עוד סיפר הסדרן לשוטרים, כי על פי חברת האיתור המונית עליה עבד נמצאת בשטחי הרשות הפלסטינית בחברון.

מיד עם קבלת הדיווח ביצעו שוטרי תחנת משטרת נתניה פעולות דחופות בניסיון לאתר את הנהג "החטוף".

מהמשטרה מסרו, כי פעולות החקירה הצביעו על כך שהנהג נמצא באזור רחובות. שוטרים הגיעו למקום הימצאו, אך הוא הציג תיעוד כוזב וטען שאינו יודע על מה מדובר. השוטרים התעקשו והביאו את הנאשם לתחנת המשטרה.

בחקירתו בתחנת המשטרה התבררה התמונה המלאה. התברר, כי הנהג פסול מלקבל או להחזיק רישיון נהיגה. זאת בהתאם לגזר דין שניתן בביהמ"ש המחוזי בבאר שבע.

עוד התברר, כי בתאריך 25.10 הגיע לתחנת מוניות בעיר נתניה הזדהה בפרטיו של אחיו. בתוך כך הציג  רישיון נהיגה מזויף. החשוד התקבל לעבודה כנהג מונית.

יומיים לאחר מכן לקח הנאשם מונית מהתחנה והעביר אותה לחברון. שם מכר אותה לאחר תמורת כ – 30 אלף ש"ח.

כאמור משטרת ישראל, באמצעות חטיבת התביעות שלוחת מעצרים שרון הגישה כתב אישום נגד הנהג. העבירות המיוחסות לו גניבת רכב, התחזות כאדם אחר במטרה להונות. כמו כן שימוש במסמך מזויף ונהיגה בזמן פסילה – פסילת ביהמ"ש. לכתב האישום צירפה התביעה בקשה למעצר הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן