נגררת הסמים והחשוד המיידי

0
128
עו
מייצג. עו"ד מירון רוזנטל. תמונת ארכיון

מעצר בית במקום מעצר כפי שביקשה המשטרה – זה מה שקיבל תושב נתניה אשר נעצר בשבוע שעבר בחשד שגידל להנאתו שתילי מריחואנה בתוך נגררת של רכב.

בנגררת, כך נטען בהודעה לתקשורת בשבוע שעבר, נמצאו כשמונה שתילי מריחואנה במשקל של למעלה מארבעה קילוגרמים. עוד צוין בהודעה לתקשורת, כי החשוד, אומנם, הכחיש שגידל סמים במהלך חקירתו – אך הודה בחקירתו, כך לטענת המשטרה, בשימוש בסמים קלים.

בבקשה להארכת מעצרו טענה המשטרה, בנוסף, כי החשוד צבט לכאורה את בת זוגו ואיים עליה, שבמידה ולא תודה שיש לה גבר אחר, לא יזהו את הפנים שלה.

עו"ד מירון רוזנטל, פרקליטו של החשוד, טען מנגד, כי דווקא בת הזוג היא זו שאיימה על החשוד, כי במידה ולא יחזור אליה הוא ייעצר. בעניין הנגררת טען עו"ד רוזנטל בשם החשוד, כי הנגררת אינה שלו והיא יכולה להיות של כל אחד. עוד ציין, כי עבר מספיק זמן מהרגע שמרשו נעצר בו יכולה הייתה המשטרה לבצע את פעולות החקירה הנדרשות.

שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, ארז נוריאלי, ביקר את התנהלות המשטרה וקבע, כי "העבירה המרכזית בגינה מבקשים הארכת מעצר קשורה למציאת הסם בנגרר. עד כה, למרות חלוף הזמן לא ביצעה היחידה החוקרת פעולות על מנת לקשור בין החשוד לבין הסם. גם לא נתקבלו הסברים להשתהות זו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן