משטרת ישראל נגד הפורצים

0
178
אחד החשודים נמלט ממקום הפריצה, צילום ממצלמת האבטחה

מאז הפריצה לבית בבית יצחק, שבמהלכה הרג בעל הבית את אחד הפורצים ופצע קשה את השני, נראה, כי משטרת ישראל שמה דגש על המלחמה בעברייני רכוש ובהם החשודים בפריצות לבתים. היחידה ללוחמה בפשיעה במשטרת נתניה עצרה שני תושבי מזרח ירושלים, אשר על פי החשד, פרצו למספר בתים בנתניה.

ביום שני לפני שבוע, סמוך לשעה 08:00, התקבל במשטרת ישראל דיווח על אנשים חשודים, שחבשו מסכות ועטו כפפות לידיהם, תוך שהם מנסים להיכנס לבית ברחוב אנילביץ' בנתניה. עוד נמסר בדיווח למשטרה, כי אחד החשודים מחזיק בידו חפץ הנחזה כאקדח.

זמן קצר לאחר מכן התקבל דיווח נוסף ממנו עלה, כי אותם חשודים הגיעו לבית ברחוב שטרית בנתניה, התפרצו לתוכו לאחר שנכנסו דרך חלון המטבח, גנבו מפתח רכב ולאחר מכן גנבו ממנו פריטים שהושארו בו.

מהמשטרה נמסר, כי בתום פעולות חקירה מורכבות, נעצר ביום רביעי האחרון חשוד, תושב מזרח ירושלים בן 32. מעצרו הוארך ובהמשך הוגש כנגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תם ההליכים בגין איומים, התפרצות למגורים, פריצה לרכב בכוונה לגנוב, גניבה מרכב.

צוות החקירה המיוחד ובלשי היחידה ללוחמה בפשיעה במשטרת נתניה לא נחו על שמריהם. במקביל להגשת כתב האישום, הגיעו לסיומן פעולות לאיתורו של חשוד נוסף. החשוד השני אותר בלילה שבין ראשון לשני באילת. כשהגיעו השוטרים לעצור אותו ניסה החשוד להימלט ובמקום התפתח מרדף. בתום מרדף משטרתי בעיר אילת נעצר החשוד, תושב מזרח ירושלים בן 32.

מהדיון על הארכת מעצרו עולה, כי שני החשודים הגיעו עם נשק לבית בנתניה, איימו על בעליו באקדח. בבית השני שנפרץ, לא היה איש, למרבה המזל. המשטרה מייחסת לחשוד עבירות בגין החזקת נשק שלא כדין, התפרצות למגורים, הסגת גבול פלילית וניסיון לביצוע שוד.המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים. שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, רונן פלג, נענה חלקית לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד ביומיים.

מהמשטרה נמסר, כי משטרת ישראל תמשיך ותפעל ככל יכולתה כנגד מבצעיהן של עבירות פליליות בכלל ועבירות רכוש בפרט.זמן ומקום לא יהיו מסתור בפני אלו המבקשים לפגוע בשלום הציבור, תחושת בטחונו האישי, ורכושו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן