מקום שלישי לנתניה בתחום התרבות

1
90
השרה לימור לבנת. צילום יח"צ

מדובר בזכייה שנייה ברציפות בפרס שרת התרבות; שווי הפרס 25 אלף שקלים

הוועדה הציבורית של פרס שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, בחרה, זו שנה שנייה ברציפות, להעניק לעיר נתניה את הפרס בקטגוריית ערים גדולות על השקעתה והישגיה בתרבות. השרה לימור לבנת, אשר יזמה את הפרס, תעניק פרס כספי בשווי 25 אלף שקלים בטקס חגיגי.

שרת התרבות והספורט לימור לבנת, מסרה לנתניה און ליין – ksn, כי "אני מברכת את נתניה על זכייתה בפרס. פרס זה מהווה ציון דרך חשוב בפיתוח התרבות והספורט ברשויות ברחבי הארץ, ומאפשר את העשרתה של תרבות הפנאי ביישובים. בשנתו הרביעית של הפרס, הרשויות לוקחות חלק במפעל חשוב זה, המעודד הרחבת מסגרת פעילויות ואירועי התרבות והספורט, התורמים לרווחת התושבים ומשפרים את איכות חייהם. אני מאחלת לרשויות המקומיות המשך עשייה פורה ומבורכת".

השרה לבנת יזמה בשנת 2011 את חלוקת הפרס לרשויות מקומיות על מנת לעודד את הרשויות המקומיות לקדם ולטפח פעילות מגוונת וענפה בתחומי התרבות והספורט לרווחת התושבים. הסכום המחולק לכלל הרשויות עומד על סכום של 1.1 מלש"ח

הפרס בתחום התרבות מחולק לערים שזכו בשלושת המקומות הראשונים בקטגוריות הבאות: עיר גדולה, עיר קטנה, מועצה מקומית, מועצה אזורית. לערים שזכו במקום הראשון בכל קטגוריה, מוענק פרס כספי בסך 75 אלף שקל. לערים שזכו במקום השני בכל קטגוריה מוענק פרס כספי בסך 40 אלף שקל. לערים שזכו במקום השלישי מוענק פרס כספי בסך 25 אלף שקל.

העיר נתניה זכתה במקום השלישי בתחום התרבות בקטגוריית ערים גדולות. בנימוקי השופטים נקבע, כי נתניה מציעה לתושביה שפע פעילויות תרבות, כגון, פסטיבל גיטרה בינלאומי, קונצרטים, כנס הרכבי כלי הקשה, לצד והשקעה של הרשות באמנים באמצעות מלגות. במסגרת זכייתה תקבל העיר גם פרס כספי בסך 25 אלף שקל שינותבו לרווחת התושבים.

חבר השופטים לפרס בתחום התרבות כלל את אורלי פרומן, המכהנת כמנכ"לית משרד התרבות והספורט, רן בר, סמנכ"ל משרד התרבות והספורט, ורדה שושן לוי סגנית ראש מינהל תרבות, איש התקשורת מולי שפירא, הזמרת דפנה ארמוני ורות דיין.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן