מצטיין פיקוד מרכז לראש השנה: רס"ן (במיל') אביחי יצחקי

0
839
אביחי יצחקי. זוכה אות מצטיין אלוף פיקוד המרכז. צילום דובר צה
אביחי יצחקי. זוכה אות מצטיין אלוף פיקוד המרכז. צילום דובר צה"ל.
רס"ן אביחי יצחקי, עו"ד פלילי במקצועו, אוהב להתנדב. הוא מתנדב בוועד המקומי במושב נורדיה, מתנדב לסייע בקהילה ומתנדב כמ"פ בגדוד 7014. 

בטקס רב רושם העניק השבוע אלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס, אותות הצטיינות לחיילות ולחיילים המצטיינים. מבין המצטיינים בלט רס"ן אביחי יצחקי. יצחקי, תושב מושב נורדיה בשרון, משרת במסגרת תפקידו כמ״פ בגדוד 7014 מזה שלוש שנים. אביחי קיבל את ההצטיינות מאלוף הפיקוד בעקבות פעולותיו הרבות. בדגש יוזמותיו המתבססות על חיזוק הערכים המובילים של צה״ל.

אביחי יצחקי מתגורר במושב נורדיה. הוא מתנדב בו בוועד המקומי, עורך דין פלילי במקצועו, אב לשלושה ילדים ונשוי לירדן.

בשירותו הסדיר אביחי שירת כלוחם ביחידת הכלבנים ״עוקץ״. את המעבר לגדוד עשה בשנת 2009. במהלך שירותו בגדוד הספיק להיות במספר תפקידים. הוא שימש ממ"מ וכיום הוא מ״פ במילואים. בין לבין הוא גם מתנדב למען הקהילה.
בפיקוד המרכז מספרים על אביחי שהוא מילואימניק פעיל ויוזם בגדוד. "הוא ממש משנה צורות חשיבה, יוזם פעילויות, אימונים ועוד". הפעילות המשמעותית ביותר שיצא לאביחי ליזום היא ההשתתפות בתכנית ״פק"ל״. ראשי התיבות של פלוגה, קהילה, לכידות.

תוכנית חיצונית זו נועדה ליצור קהילה משפחתית חזקה מחוץ לגבולות הצבא – מה שגורם למחויבות יותר גדולה בעת מבצעית. "הרגשת חיבור גדולה יותר מביאה למעשים גדולים יותר", סיכם אביחי.