מנכ"ל משרד הבריאות: נעניק ללניאדו כל תמיכה נדרשת

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש וצוותו ביקרו השבוע בבי"ח לניאדו בנתניה; פרופ' אש התרשם מהאתגרים העומדים בפני בית החולים בגל הרביעי של הקורונה והבטיח לסייע

0
191
מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש בביקורו בלניאדו. צילום דוברות בי"ח לניאדו

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש וצוותו, סיירו השבוע בבי"ח לניאדו בנתניה. פרופ' אש התקבל ע"י הנהלת לניאדו בראשות המנכ"ל נדב חן, המנהל הרפואי פרופ' צבי שמעוני וחברי הנהלת בית החולים.
חן הציג בפני פרופ' אש סקירה מקיפה על התמודדות בית החולים עם הקורונה החל מפריצת המגיפה ועד להתמודדות עם הגל הרביעי בימים אלו. הסקירה כללה הבטים קליניים, סיעודיים, לוגיסטיים ופיננסים שונים.

בפני פרופ' אש הוצגו מספר אתגרים בהם נדרשת התערבות הנהלת משרד הבריאות. כולל בנושא מעמדו של בי"ח לניאדו כבי"ח ציבורי שאינו ממשלתי.

פרופ' אש סייר במיון הנשימתי פגש אנשי ונשות צוות. בפגישה שמע על העומס הכבד המוטל על כתפי צוות המיון.

במהלך הסיור אמר מנכ"ל בי"ח לניאדו, חן: "אנחנו נאבקים בגל הרביעי של הקורונה. הצוות רואה לנגד עיניו את חולי הקורונה בכלל המחלקות בהם מאושפזים חולים. ועושה את מה שעשינו בשנה וחצי האחרונות. הענקת טיפול מקצועי , מסור ומלא חמלה. דו"ח משרד הבריאות שפורסם לאחרונה על שביעות הרצון של מטופלי מחלקת קורונה בשנת 2020. מעיד על ערכי המצוינות בטיפול של הצוות לחולים. הדו"ח מראה פער של עשרות אחוזים בין הממוצע הלאומי של שביעות הרצון הלאומית לבין שביעות הרצון של המטופלים במחלקות הקורונה בלניאדו".

פרופ' אש מסר בסוף ביקורו: "גם בגל הרביעי, צוות בי"ח לניאדו מוכיח רוח לחימה ומתמודד עם אתגרים גדולים מאד. מדובר בבי"ח בהיקף בינוני המטפל בכמויות גדולות מאד של חולי קורונה. נעניק את כל התמיכה הנדרשת, על מנת שהצוות יעמוד במשימה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן