גידול חד במספר הפריצות לבתי ספר ולמתנסים בנתניה

2
115
צילום אילוסטרציה של גנב פורץ דלת באמצעות לום
צילום fotolia

בחודשים האחרונים פועלת, ככל הנראה, כנופיה או מספר כנופיות פורצים המתמחות בפריצה לבתי ספר ברחבי נתניה ולמתנ"סים. בין בתי הספר שנפרצו בזמן האחרון מופיעים טשרניחובסקי, בגין, ריגלר, שז"ר ואורות רשי שנפרץ שלוש פעמים בחודשים האחרונים. גם מיקומם של המתנ"סים והמרכזים הקהילתיים לא נפקד: המרכז הקהילתי בשכונת אזורים נפרץ וכך גם המתנ"ס בשכונת קריית השרון שנפרץ נכון לעכשיו פעמיים.

במערכת החינוך ובעיריית נתניה עומדים חסרי אונים נוכח הפריצות והנזקים הכבדים הנגרמים – הן מבחינת ונדליזם והן מבחינת נזקים כספיים כבדים בעקבות הציוד שנגנב, בעיקר מחשבים ומכשור חשמלי. למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נודע, כי ברוב המקרים סופגים בתי הספר את הנזק ולא מפעילים את הביטוח – מכיוון שההשתתפות העצמית גבוהה מאד.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה לנתניה און ליין, כי "העירייה התקינה בכל מוסדות החינוך מערכות מיגון מתקדמות ואף ביצעה עגינה מיוחדת למחשבי בתי הספר. במקביל – מקיימת יחידת השיטור העירוני, סיורים מוגברים בקרבת בתי הספר והגנים. לצערנו, למרות זאת ולאחר שנים רבות של שקט, ארעו לאחרונה כמה פריצות. מנהלי בתי הספר הונחו להגיש תלונות במשטרה ובמקביל – פועל מינהל החינוך אל מול בתי הספר על פי נוהל שיפוי".

מהמשטרה לא נתקבלה תגובה עד לרגע פרסום הכתבה.

כתבות נוספות העשויות לעניין אתכם:

נעצר שיפוצניק שניסה לסחוט מאות אלפי שקלים מאיש עסקים אצלו עבד

דירות בהיריון: העירייה מדדה – הדירות התנפחו וכך גם הארנונה

הסרטון המפליל: הפורץ תועד במצלמת האבטחה, זוהה ונלכד

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן