מכון מור השיק מערך עיניים חדש בסניף נתניה

רגע לפני חג הפסח הושק סניף מור ברחוב רמז בנתניה, שהורחב באופן משמעותי, ועבר שיפוץ ניכר; הוקם אגף עיניים חדש לטובות לקוחות הכללית

0
1341
אלי כהן, מנכ"ל מון מור, ד"ר ארז ליבל מנהל מחוז שרון שומרון של כללית ו הרב קלמן מאיר בר שליט"א בגזירת הסרט. צילום דוברות שרון שומרון של הכללית

בשבוע שעבר הושק מכון מור המחודש, בסניף רמז בנתניה. מכון מור עבר שיפוץ שבמסגרתו נוספו חדרי בדיקות ושירותים רפואיים. בנוסף הוקם אגף עיניים חדש לטובת לקוחות קופת החולים הכללית והקהילה.

במסגרת השיפוץ הורחבו אזורי ההמתנה, הוחלף הריהוט והוכנס ציוד חדש.

מכון מור נותן שירותים רפואיים הכוללים בדיקות עיניים – שדה ראיה ו-OCT, מרפאת רשתית, כולל הזרקות תוך עיניות.

בנוסף מציע המכון בדיקות צפיפות עצם לגילוי אוסטאופורוזיב, מרפאת שינה ביתית לגילוי דום נשימה בשינה ומדרסים בהתאמה ממוחשבת.

אלי כהן, מנכ"ל מון מור, מסר: "במכון מור בנתניה רמז חברו שלוש נקודות של מצוינות – צוות מצוין, שירות מצוין וקהילה מצוינת. הצוות של המכון בנתניה בראשותה של ורד ולר הם מהצוותים המובילים של מכון מור".

"השיפוץ והרחבה יעמיד את מערך העיניים בראשותה של ד"ר אורלי גל אור, ד"ר סלי לינה וד"ר גיפשטיין רז בחזית הקדמה. בסניף יבוצעו הזרקות אווסטין לעיניים שהינן הטיפול המתקדם למספר מחלות עיניים, בקרוב יוכנסו הזרקות מתקדמות נוספות, שרות זה של העיניים מצטרף למגמה העולמית של מתן שירות רפואי ואיכותי מתקדם בתוך הקהילה, מגמה זו קיבלה תנופה בעת הקורונה".

מקופת החולים הכללית נמסר, כי מחוז שרון שומרון של הכללית בניהולו של ד"ר ארז ליבל הוא מהמחוזות המובילים בכללית ודואג שהשירותים המתקדמים יהיו נגישים וזמינים.

ד"ר ארז ליבל, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית, הוסיף: "אנו גאים בקשר שלנו עם מכון מור שכן מדובר בחברת בת של כללית, המכון נותן מענה לבדיקות עבור מטופלי כללית מנתניה והסביבה, באיכות טובה ובזמינות גבוהה. אנו מברכים את הנהלת מור ועובדי המכון במעמד ההשקה ושמחים על שיתוף הפעולה הקיים ועל חיזוק הקשר בעתיד".

הרב קלמן מאיר בר שליט"א, הרב הראשי של העיר נתניה, אשר קבע את המזוזה בטקס ההשקה בירך על פתיחת המכון ומסר: "בעיקר – מאחל כי השימוש בו יהיה לצורך בדיקת סקר ושלילת מחלות, לבריאות הציבור ולטובתו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן