מכבי נתניה שיחקה אותה שוב: תיקו 1:1 מול תל אביב

מכבי נתניה רושמת משחק שלישי העונה ללא הפסד מול מכבי תל אביב, הפעם זה קרה במסגרת הפלייאוף העליון. 

0
221
חן עזרא מכבי נתניה
חן עזרא. צילום ניר אנשר

מכבי נתניה רושמת משחק שלישי העונה ללא הפסד מול מכבי תל אביב, הפעם זה קרה במסגרת הפלייאוף העליון. 

במכבי תל אביב בנו על ניצחון במוצאי שבת מול מכבי נתניה. גם כדי לשבור את אי ההצלחה של התל אביבים לנצח העונה את הנתנייתים. בעיקר, מתוך תקווה להתברג גבוה בראש הפלייאוף העליון. אלא, שלמכבי נתניה בניצוחו של בני לם היו תכניות אחרות. בתום המשחק הודו גורמים במכבי תל אביב, שבעצם היה להם מזל שסיימו את המשחק בתיקו 1:1 ולא בהפסד.

נכון לעכשיו, נתניה מתייצבת במקום החמישי בטבלה – כאשר שתי נקודות בלבד מפרידות בינה לבין סכנים במקום הרביעי. כך, שתיאורטית נתניה עם רצף ניצחונות עד תום העונה עשויה למצוא עצמה גם בשלישיה הראשונה.

המשחק היה דינמי מהרגע הראשון. מכבי תל אביב הבקיעה שער בדקה 23 מרגליו של אבי ריקן. משחק טקטי הגנתי של נתניה, שגרמה לכך שטל בן חיים התל אביבי יהיה בנבדל, הובילה לפסילת שני שערים.

זה גם היה השלב בו נתניה עברה לשחק שמח והשתלטה לחלוטין על המשחק. חן עזרא נכנס למשחק והוא זה אשר בישל את שער השוויון במחצית השנייה. שער אותו הבקיע בדקה 53 אביב אברהם. שוער תל אביב דניאל פרץ מצא עצמו בבליץ של התקפות נתנייתיות. למרות ההגנה המחוררת הצליח פרץ להציל את השער התל אביבי.

בתום המשחק נרשמה דרמה בחדר ההלבשה של נתניה. הקשר חן עזרא מירר בבכי אחרי שהרגיש כאבים חזקים בברך. הקשר עבר בדיקות במהלך כל הלילה. זאת מתוך תקווה שלא מדובר בקרע ברצועה הצולבת. אם יתברר שמדובר בקרע, ייאלץ חן עזרא לסיים את העונה ולעבור תקופת שיקום ארוכה.

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן