מכבי נתניה: רוני לוי מסמן מטרה

1
128
מאמן מכבי נתניה רוני לוי

מאמנה של מכבי נתניה מאמין שלמרות המעידה מול סכנין, למכבי נתניה סיכוי מצוין לסיים בפסגת הפלייאוף התחתון. כרגע, המטרה, לנצח בשבת את האדומים.

כשרוני לוי הגיע למכבי נתניה, אז בימים בהם עסקו השחקנים בעיקר במשבר הכלכלי, אפילו  הוא לא חלם שכבר בתחילת הפליאוף התחתון, מכבי נתניה תבטיח לעצמה עונה נוספת בליגת העל. כשהמטרה המוצהרת כעת היא סיום העונה במקום השביעי, עם בונוס לא מבוטל של 350 אלף שקלים שיסייעו מאוד לקבוצה, מאמין לוי שההפסד לסכנין (3:2) היא לא יותר ממעידה ועוד מהמורה בדרך למטרה. באשר לאזכור שמו כמי שמועמד לאמן בעונה הבאה את מכבי חיפה, הוא מעדיף להתמקד – לפחות עד הרגע האחרון – במכבי נתניה. ולא, הוא לא נח על זרי הדפנה ואין לו שום כוונה להוריד את הרגל מדוושת הגז – כך לפחות הוא אומר לנתניה און ליין – ksn.

ניתן להגדיר את ההפסד מול סכנין במוצ"ש האחרון כהפסד אכזרי. כיצד אתה מנתח את ההפסד?

"ראשית, כולנו מאוכזבים מאוד. כספורטאים, ברור שממש לא כיף להפסיד – בוודאי לא בתוספת זמן, ממש לפני סיום המשחק. מצד שני, אני חושב שצריך להסתכל על חצי הכוס המלאה: הקבוצה נראתה טוב והשחקנים שיחקו טוב. הפסד הוא חלק מהמשחק, ולפעמים גם כשקבוצה משחקת טוב יותר ומייצרת מצבי הבקעה, המשחק מסתיים בהפסד. זאת מהות הספורט וצריך ללמוד לחיות עם זה".

נדמה, שעניין הבונוס – לאור מצבה הכלכלי של הקבוצה – הפך לאחד המרכיבים החשובים יותר.

"חשוב לנו לנצח, כי אנחנו כולנו ספורטאים. חשוב לנו לנצח כי אנו מרגישים, כולנו, מחויבים לקהל האוהדים אשר מלווה אותנו בטוב וברע. חשוב לנו לנצח, כי זו השאיפה, זו המטרה ובשביל זה אנחנו משחקים. נותרו לנו עוד שלושה משחקים עד סיום העונה, ואנחנו נעשה הכל כדי לנצח. אז נראה באיזה מקום נהיה. ואם, במקרה, יש גם בונוס כספי שיסייע למועדון, מה טוב".

נחזור למשחק מול סכנין: האם אתה כועס על השחקנים שאיבדו ריכוז בדקה 93?

"גם אם יש לי מה לומר על מה שקרה, אני לא אגיד זאת בתקשורת. גולים נובעים מטעויות. אני חושב שגם היה לנו חוסר מזל שהכדור שנבעט פגע בשחקן, שינה כיוון והטעה את השוער. יכול להיות שהיינו ברגעים האחרונים עם אובר מוטיבציה לנסות להכריע את המשחק לטובתנו. היינו חשופים, אבל למרות זאת יכולנו למנוע את השער וההפסד האכזרי".

יש משמעות לכך שכל משחקי התחתית אינם משוחקים באותה שעה?

"אני חושב שלא. אני שמח שאנחנו בכלל לא נמצאים בסיטואציה והדילמה הזו, אבל זו החלטה אך ורק של מינהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל כל נושא שיבוץ שעות המשחקים".

בשבת תפגשו את הפועל תל אביב. מה אתה מכין?

"מדובר במשחק קשה מבחינתנו – בו אנחנו חייבים להמשיך ולשחק טוב ולהציג יכולת טובה. אנחנו בכל משחק שואפים לנצח. הפועל היא קבוצה טובה מאוד – בוודאי כאשר היא מארחת בבית שלה, בבלומפילד. אנחנו נשתדל להגיע עם אותן האנרגיות כמו היום ונקווה לנצח".

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן