מכבי נתניה: ראובן עטר חזר הביתה

0
416
ראובן עטר - מכבי נתניה בית
ראובן עטר. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

אין כמו לקבל את השבת בחיק המשפחה – כך לפחות קיבלו אותה אלפי אוהדי קבוצת מכבי נתניה – לאחר שהנהלת הקבוצה הודיעה רשמית כי ראובן עטר חתם בצהרי יום שישי על חוזה העסקתו כמאמן הקבוצה.

עטר שחוזר לקדנציה חמישית כמאמן הצהובים-שחורים, הוא התגשמות חלומם של רבים מאוהדי נתניה אשר מאמינים, כי האיש עם התלתלים שכל-כך מזוהה עם המועדון, יהיה זה שיציל את הקבוצה מהמשך ההידרדרות מתחילת העונה.

ביום ראשון הקרוב צפוי חוזהו של עטר לעבור בבקרה התקציבית – מה שאומר שאת המשחק מול מכבי תל אביב שיתקיים ביום שבת, ינהל גיא צרפתי – מי שמונה לעוזר המאמן ימים מספר לפני פיטוריו של דורה.

יו"ר המועדון, דורון אוסידון, ברך על הצעד ואמר לנתניה און ליין: "היום, ראובן חוזר הביתה לנתניה. אין לי ספק שראובן הוא האיש הנכון, במקום הנכון בזמן הנכון כדי להרים את הקבוצה למקומות בהם מכבי נתניה יכולה וצריכה להיות. אני בטוח, כי כעת נצא לדרך חדשה. אני מאחל בהצלחה לראובן עטר ולצוות המקצועי".

עטר מסר בתגובה לאחר החתימה הרשמית, כי  "אני שמח לחזור למכבי נתניה. אני בטוח שנצליח במשימה שלנו להשאיר את הקבוצה בליגה".

במכבי נתניה מקווים, כי העונה שהחלה עם הבטחות אינספור שהתאדו, בין היתר, בשל מכת הפציעות שחווה המועדון וההידרדרות למקום האחרון בטבלה, תדע ימים טובים יותר, שבסופם תישאר מכבי נתניה בליגת העל.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן