מכבי נתניה סיימה בתיקו מאופס מול הפועל תל אביב

הפועל ת"א המסובכת עמוק בתחתית עם משחק רביעי ללא ניצחון, חילצה תיקו נטול שערים מול מכבי נתניה שלא היתה במיטבה.

0
437
בית
צילום fotolia

הפועל ת"א המסובכת עמוק בתחתית עם משחק רביעי ללא ניצחון, חילצה תיקו נטול שערים מול מכבי נתניה שלא היתה במיטבה.

מכבי נתניה הגיעה למשחק במטרה ברורה לנצח, אך למרות מערך ההתקפה הכשרוני של ריימונד אטוולד, היהלומים שלא כבשו במחזור שעבר, גם לא כבשו הפעם.

אומנם יונס מלאדה היה קרוב פעמיים וגבי קניקובסקי ביצע פעולות טובות הרחק מרחבת האדומים, אך חן עזרא – אחד מהבולטים במערך ההתקפה הצהוב-שחור, הפעם כמעט ולא הורגש.

נתניה פתחה את המשחק טוב, אך לא הגיעה למצבים מאיימים עד לדקה 15 – כאשר קוון פרייטר העביר כדור רוחב מצד ימין לכיוון חן עזרא – אלא שאבו עביד הגיע בזמן ודחק רגל.

בדקה 38 היה זה מלאדה שהרים מסובבת אותה הדף שוער האדומים ארנסטס שטקוס. ואילו חן עזרא, רגעים ספורים לפני השריקה למחצית, בעט מהמרכז כדור שנהדף, שוב, על ידי שטקוס.

במחצית השנייה נרשמו מספר התקפות מעניינות, כשהבולטת בהן ארעה בדקה 56. כארם ג’אבר הרים מצד ימין, היישר לראשו מלאדה אשר נגח גבוה ופספס.

נכון לרגע זה נתניה ממוקמת במקום החמישי בטבלה – כאשר היעד שהוצב הוא השגת כרטיס לפלייאוף העליון – מה שנכון לעכשיו מלחיץ את חדר ההלבשה הנתנייתי.

בנתניה שיחקו: השוער דני עמוס, כארם ג׳אבר, רותם קלר, קיליאן ואן דר קאפ, אביב אברהם, אלמוג כהן (אלעד שחף, 80).

עוד בהרכב: גבי קניקובסקי, קוואן פרייטר, אקינסולה אקיניימי (עומרי גאנדלמן, 90+4), חן עזרא (רוי קורין, 72), יונס מלאדה (בן אז’ובל, 80).

 

 

 

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן