מינהל האכיפה בנתניה: בני 16 נהגו בפראות על מדרכות העיר

בפעולה של יחידת השיטור העירוני - מינהל האכיפה בעיריית נתניה נעצרו שני רוכבי אופנועי שטח בחשד שנהגו בפראות על מדרכות ברחבי העיר.

0
621
אופנוע שטח נתניה
אופנוע שטח. צילום אילוסטרציה

בפעולה של יחידת השיטור העירוני – מינהל האכיפה בעיריית נתניה נעצרו שני רוכבי אופנועי שטח בחשד שנהגו בפראות על מדרכות ברחבי העיר.

ביום שישי ביצעה יחידת השיטור העירוני, הפועלת בשיתוף פעולה מלא עם מינהל האכיפה – עיריית נתניה, פעילות מבצעית יזומה.

במהלך הפעילות הבחינו השוטרים בשכונת ותיקים בשני רוכבי אופנועי שטח ללא לוחיות זיהוי. אחד הרוכבים, כך על-פי יחידת השיטור, נסע על המדרכה נגד כיוון התנועה בפראות. באופן שסיכן לכאורה את משתמשי הדרך.

הרוכבים ניסו להימלט כשזיהו את השוטרים. אולם, השוטרים הצליחו למנוע את בריחתם. שני הרוכבים נלקחו לתחנת המשטרה. אז התברר, להפתעת השוטרים, כי מדובר בנערים קטינים כבני 16. שניהם תושבי נתניה אשר מעולם לא הוציאו רישיון נהיגה.

בתום חקירתם שוחררו הנערים בתנאים מגבילים והאופנועים נלקחו. מהמשטרה נמסר, כי "מדובר במעשים שיש בהם כדי לסכן את חיי הרוכבים עצמם. כמו כן, את משתמשי הדרך האחרים. אנו נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי למגר את התופעה".

עיריית נתניה נגד נפצים ורוכבי שטח

בעקבות ריבוי תלונות מצד תושבים באזורים שונים של העיר על אופנועי שטח, עם אגזוזים משוחררים, וכן בני נוער המפוצצים נפצים, פנתה מ"מ ראה"ע, שירי חגואל-סיידון, למינהל האכיפה העירוני. בתום סדרת דיונים, בגיבוי ראה"ע פיירברג-איכר, הוחלט על קיום מבצעי אכיפה. מבצעי האכיפה, בהם נוטל חלק מינהל האכיפה העירוני ויחידת השיטור העירונית, כוללת גם את משטרת נתניה.

יחידת השיטור העירונית מורכבת משוטרים, איתם פועלים בשיתוף פעולה מלא פקחים. כאשר, המוקד העירוני מנווט את התלונות המתקבלות.

בשכונת עיר ימים – פולג, שסבלה בחודשים האחרונים מריבוי רוכבי שטח, חלה ירידה משמעותית במספר התלונות. זאת בעקבות סדרת פעולות שבוצעה באזור. באזור שכונת חן, בה דיווחו התושבים על ריבוי פיצוצי נפצים, גם כן בוצעו פעולות אכיפה. באזור מזרח נתניה, בקו שבין שכונת ותיקים וקריית השרון, בוצעו כאמור מספר פעולות אכיפה.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן