החלו העבודות להקמת שני מגרשי כדורגל נוספים בנתניה

22 מיליון שקלים תעלה הקמת שני מגרשי כדורגל תקניים, הכוללים מתקנים נלווים. מעיריית נתניה הוסיפו, כי הצפי לסיום העבודות כשנה. 

0
2972
שני מגרשי כדורגל בנתניה ייבנו בתוך כשנה.
שני מגרשי כדורגל בנתניה ייבנו בתוך כשנה.

עיריית נתניה החלה בעבודות להקמתם של שני מגרשי כדורגל בנתניה. ליתר דיוק, באגם 3. את הפרויקט מוביל אגף מבני ציבור במנהל ההנדסה. בפרויקט ישקיעו עיריית נתניה ומשרד הספורט כ- 22 מלש"ח. העבודות צפויות להסתיים תוך כשנה.

הפרויקט כולל שני מגרשי כדורגל תקניים. מגרש אחד עם דשא סינתטי ואילו מגרש שני דשא רגיל. המגרשים יכללו את כל המתקנים הנלווים. מלתחות, חדר בקרה וחדרי שופטים.

בנוסף, כך אומרים בעירייה, בתכנון מגרש תקני וחדיש שלישי שייבנה בדרום "מתחם הבננה". הוא צפוי  להחליף את מגרש טוברוק, כאשר במקומו של המגרש בטוברוק. כאשר מגרש טוברוק יהפוך למתחם מעורב שימושים שיכלול מסחר, מבני ציבור מגוונים, דיור לגיל השלישי, גינה גדולה ומגדל מגורים.

בנתניה מחסור חמור במגרשי כדורגל. כיום בעיר פועלות רק שני מועדוני כדורגל לבנים ומועדון כדורגל אחד לבנות. על המחסור החריף במגרשי כדורגל נכתב עוד בשנת 2002 על-ידי העיתונאי ויקי גלאם, שביצע השוואה בין כלל הערים בישראל. מאז ועד היום, למרות שהתווסף מתקן האימונים של מכבי נתניה, בעיר עצמה מחסור של חמישה מגרשים לפחות לצרכי אימונים.