לקרוא, לדבר ולאכול

5
133
מועדון הקוראות החדש במתנ"ס קרית השרון - מזרח נתניה. צילום באדיבות חגית ג'רבי

מועדון קריאה חדש לנשים במתנ"ס קריית השרון, ואשר מיועד לנשות מזרח נתניה, מצרף לשורותיו בימים אלה חברות חדשות. במסגרת מועדון הקריאה, הפועל אחת לחודש בימי שלישי בין השעות 20.00-22.00, קוראות הנשים ספרים, משוחחות ואוכלות מאכלים שהכינו והביאו למפגש. "כל אחת מאתנו מביאה משהו מתוך הספר שאנחנו בוחרות ומתוך החיים שלה ואנחנו משוחחות. על הבעלים, הילדים והחיים", סיפרה לנתניה און ליין – ksn חגית ג'רבי, מייסדת ויוזמת מועדון הקריאה.

הרעיון לפתוח מועדון קוראות נולד אצל  ג'רבי, תושבת קריית השרון ומורה לספרות במקצועה, כשהשתתפה במועדון קריאה במתכונת דומה שנערך בהרצליה. אז החליטה "לייבא" את מתכונתו למתנ"ס קריית השרון. מעבר לקריאה בטקסטים, המטרה – כך היא מסבירה – היא גם מפגש  חברתי.

את הספרים בהם דנים במפגשים בוחרות הנשים, יחד, בהליך דמוקרטי. ג'רבי, מצדה, מדגישה שאינה מנחה את המפגשים או קובעת מה עתיד להיות בהם, אלא נותנת לנשים את המרחב.

"במועדון הקריאה חברות היום 12 נשים. המטרה היא להרחיב את מעגל הנשים ל-20. יש לנו גם קבוצת פייסבוק וקבוצת וואטס-אפ, בהן אנו משוחחות על הספרים ובכלל. לסיכום: מי שאוהבת לקרוא, להיפגש עם נשים ולדבר על זה, יותר ממוזמנת".

המפגש הבא של מועדון הקריאה, יתקיים בעשירי למרס. על הפרק: ספרה של קתרין סטוקט, "העזרה".

5 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן