לניאדו: ניצלה הריונאית שהוכשה בסלון ביתה ע"י צפע

3
242
נועה גפן והנחש שהכיש אותה

ניצלה בנס: לפני מספר ימים, בשעה מאוחרת בלילה, צפתה נועה גפן, תושבת קיבוץ העוגן, בטלוויזיה בסלון ביתה. במהלך הצפייה המשותפת עם בעלה בטלוויזיה, הוכשה נועה בפתאומיות על ידי נחש צפע כבן חודש.

הנחש המשיך להסתובב בבית בקומת הקרקע, כשבקומה העליונה ישנו בשלווה שני ילדיה של נעה, בני ה-8 וה-5.

נועה ובעלה לא איבדו עשתונות. בעלה של נועה הזעיק מיד את מד"א ואת אנשי קיבוץ העוגן שסייעו בלכידת הנחש במיידי. נועה פונתה, תוך חשש כבד לגורל היהריון, למחלקה לרפואה דחופה בבית חולים לניאדו – נתניה.

עם הגיעה לבית החולים, קיבלה נועה טיפול רב מערכתי על ידי רופאים בעלי התמחויות שונות, על מנת לוודא כי לא ייגרם כל נזק לה עצמה ולהריון.

רגעי האימה של נועה: "הבנתי מיד שזה נחש צפע…"

"מיד כשהרגשתי את ההכשה, הבנתי על מה מדובר, ראיתי את הנחש ואת מבנה הגוף שלו והבנתי שזה נחש צפע. באותם רגעים חשבתי רק על הילידים שישנים בקומה העליונה. רציתי שיתפסו את הנחש לפני שיעלה לקומה למעלה", אמרה נועה והוסיפה: "התרחקתי מהספה, התיישבתי והתחלתי לבצע נשימות כדי להרגיע את קצה הלב וכן על מנת לוודא שהארס לא מתפשט".

צוותי מד"א הגיעו מהר מאד – כך גם אחד מחברי הקיבוץ שהוא לוכד נחשים במקצועו.

"החבר שלנו, לוכד הנחשים, אמר שהנחש הוא נחש צפע צעיר יחסית, כבן חודש. הטיפול בבית חולים לניאדו – נתניה היה מסור ומקצועי. ראיתי שאנשי הצוות בודקים כל מדד אפשרי, בדאגה עמוקה ובדקדקנות רבה", סיכמה נועה.

ד"ר מוריס שפירו, מנהל מחלקת טיפול נמרץ בבית חולים לניאדו שטיפל בנועה לאחר הגעתה, מסר כי " צוות רב מערכתי של רופאים מדיסצפלינות שונות עקבו מקרוב אחר המדדים והסימפטומים השונים, על מנת לוודא כי לא קיימת כל סכנה לנועה ולהריון. אנו, במחלקה לטיפול נמרץ בלניאדו, ערוכים 24/7 לטפל במקרים מורכבים מעין אלה. אני מאחל לנועה המשך הריון בריא ולידה קלה". בימים אלה נועה שוהה בביתה בקיבוץ העוגן וממתינה בסבלנות ללידה המתקרבת.

כתבות נוספות העשויות לעניין את קוראי נתניה אונליין: 

מבצע אנטבה: רחוב על שם מישל באקוס גיבור אייר פראנס

תנובות: נחנך אולם הוקי קרח הגדול בישראל

נתניה: סקס אלים עורר בהלה בקרב השכנים

 

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן