לחיי העם הזה: אלפי תלמידי נתניה השתתפו במפגן אחדות ענק

כ-7,000 תלמידים ומורים המייצגים את כל בתי הספר בנתניה השתתפו במפגן אחדות באיצטדיון העירוני. המטרה: לשדר לכידות וחוסן בחיבור לערכי ישראל ולציונות.

0
869
לחיי העם הזה: כ-7,000 תלמידים ומורים המייצגים את כל בתי הספר בנתניה השתתפו במפגן אחדות באיצטדיון העירוני. המטרה: לשדר לכידות בחיבור לערכי ישראל ולציונות.
לחיי העם הזה. מפגן האחדות הענק של תלמידי נתניה.

כ-7,000 תלמידים ומורים המייצגים את כל בתי הספר בנתניה השתתפו במפגן אחדות באיצטדיון העירוני. המטרה: לשדר לכידות וחוסן בחיבור לערכי ישראל ולציונות – תחת הכותרת "לחיי העם הזה".

בסופו של האירוע ביצעו אלפי המשתתפים את השיר "לחיי העם הזה", בניהולו המוזיקלי של עדי רון. את השירה ליוו תלמידות המחול של בית הספר ש"י עגנון בדגלנות, בהנחייתה של המורה נורית דוידסון.

בדברי הפתיחה אמרה אתי דהן, ראש מנהל החינוך בנתניה, כי "במסגרת השבוע הישראלי, שבוע בו כל מוסדות החינוך וכל תלמידי נתניה עוסקים בשאלות של זהות. שואלים את עצמם מהי ישראליות ובעיקר בעת הזו של מלחמה? חשבנו, שיהיה זה נכון ומתאים לערוך מפגן של אחדות וסולידריות. מפגן שיראה את אחדותנו ויבטא את הדאגה לחיילינו. מפגן ממנו אנו שולחים איחולי החלמה לכל פצועינו. וכמובן, תפילה להשבת כל החטופים במהרה לביתם".

נציגי ילדי הגנים שהשתתפו בטקס היו ילדי גן כלנית. "כל הימים, כל הימים, חולמת אני על כובע קסמים. כובע קטן מקושט נוצה העושה כל מה שאני רוצה…", אמרה מיה. ואילו רוי השלים את דבריה ואמר: "אני רוצה שמדינת ישראל תמשיך להגשים את החלום ושכל החיילים יחזרו בשלום".

יו"ר מועצת הנוער בעיר, אביב חמו, אמר בדבריו, כי "מאז השביעי באוקטובר הנורא, אנו חשים בכובד האחריות המוטלת על כתפינו. האחריות לביסוס חברה ערכית ומאוחדת יותר. חברה ערכית המושתתת על ערכי הכבוד והערבות ההדדית. יחד נגד הרוע האנושי נצעד בראש מורם אל עתיד שחייב להיות טוב יותר".

"בחודשים האחרונים מצאנו את עצמנו נרתמים לעשייה חברתית, ערכית ומשמעותית. החל מאיסוף חבילות לחיילים ולחיילות המגנים על ארצנו מולדתנו. אנו מסייעים בהפעלת מפונים מיישובי עוטף ישראל במלונות בעיר ועוד.

את האירוע הפיקה מנהלת אגף האירועים בהיכל התרבות העירוני מירב ליאור מכלוף.