לוכד נחשים פונה במצב קשה לאחר שהוכש על ידי נחש

ביום חמישי בשעות הערב פונה לבית חולים לניאדו לוכד נחשים, שהוכש על ידי נחש; לוכד הנחשים איבד את הכרתו, איבד שליטה והתנגש עם רכבו בעץ; מצבו קשה

0
1009
נחש צפע צעיר - נתניה
נחש צפע. צילום fotolia

לוכד נחשים, אשר עסק בלכידת נחש, במושב אביחיל, הוכש בידו. לוכד הנחשים ניסה להגיע באופן עצמאי לבית החולים, אולם במהלך נסיעתו איבד את הכרתו והתנגש בעץ.

פראמדיקים של מד"א ומתנדבי איחוד הצלה שהוזעקו למקום העניקו ללוכד הנחשים, כבן 57, סיוע ראשוני ולאחר מכן פינו אותו לבית חולים לניאדו בנתניה במצב קשה ולא יציב. נמסר, כי מצבו של הלוכד היה קשה בעקבות ההכשה ולא עקב התאונה.

ממד"א נמסר, כי בשעה 22:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על גבר שהוכש ע"י נחש (ככל הנראה צפע) ולאחר מכן התנגש עם רכבו בעץ באביחיל. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח לניאדו גבר כבן 57 במצב קשה ולא יציב.

חובש רפואת חירום במד"א אביר מויאל, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב בהכרה מעורפלת בסמוך לרכב לאחר שהתנגש בעץ. סיפרו לנו שהוא הוכש ע"י נחש וכאשר נכנס לאוטו והחל לנסוע הוא איבד את הכרתו והתנגש בעץ. מיד התחלנו בטיפול רפואי, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

ישראל אוסדון חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בלוכד נחשים שלדברי בני משפחתו איבד שליטה על רכבו והתנגש בעץ לאחר שהוכש בידו ע"י נחש, לאחר הסיוע הראשוני בזירה הוא פונה לבית החולים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן