לוחמי הסייבר של נתניה

1
462
טוראים עידו, לורה ונועם. צילום דובר צה"ל

שלושה חיילים מנתניה – טוראית לורה ניימן, טוראי עידו פייגנבאום וטוראי נועם דולוביץ, סיימו בהצלחה קורס ניהול תשתיות מערכות מחשב של אגף התקשוב וההגנה בסייבר.

לקורס, הנמשך כשלושה חודשים, מתקבלים חיילים וחיילות אשר עברו מיונים קפדניים ונמצאו מתאימים לאחד התפקידים המתפתחים יותר בעידן המלחמה הממוחשבת. במסגרת תפקידם יגנו החיילים והחיילות על שמירת זמינותן של כלל המערכות בצה"ל. הערכות הן, כי מגמת הגידול במספר החיילים מנתניה תימשך – זאת בשל תכניות לימוד מותאמות וייעודיות שהוטמעו במערכת החינוך בעיר.

"הקורס מאוד אינטנסיבי. החוויה לא פשוטה בכלל, השעות קשות, החומר מאתגר והלמידה אינטנסיבית מאוד", הרחיבה טוראית ניימן לנתניה און ליין והוסיפה: "עכשיו, כאשר אנחנו בסיום הקורס, אני יכולה להגיד שהסיפור הוא גדול מאוד ובאמת שווה את העבודה הקשה והשעות. ההון האנושי כאן ברמה גבוהה – דבר שהשפיע מאוד על חוויית הקורס והחומר הנלמד עבר בצורה יותר קלילה ומהנה".

"האנשים פה מדהימים ומיוחדים מאוד", אמר טוראי פייגנבוים, שמאחוריו כבר אפליקציה שהוא בנה בעצמו במסגרת לימודי המחשב בתיכון. פייגנבוים הוא גם השני במשפחתו המשרת ביחידת נתמ"ם: "באמת אפשר לראות שכל אחד ואחד כאן נבחר בקפידה שהאיכות והרמה האנושית מאוד גבוהה. ללמוד בחברה כזאת ובסביבת למידה שכזו זה נותן לך תחושה מדהימה ללמוד בה ולהתפתח בתוכה".

טוראי דולוביץ הוסיף: ״הקורס הזה הוא באמת חוויה שתשאר איתי לכל החיים. בעזרת התפקיד הזה, אתה יכול לתרום בצורה כל כך משמעותית לצה״ל וזה עושה באמת הרגשה טובה לחשוב ככה. בעזרת התפקיד הזה אנחנו יכולים להשפיע על כל פינה ופינה בצבא ובאמת להיות נוכחים בצמתים צבאיים חשובים. המחשבה הזאת לי באופן אישי באמת מחממת את הלב״.

תגובה 1

  1. מרגש לראות את חיילנו בתחילת דרכם.
    ברוכים הבאים למשפחת נתמ"מ!

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן