כתב אישום נגד כנופיית גנבי רכב בנתניה

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד שלושה תושבי הרשות הפלשתינית, שנעצרו בעת שניסו לגנוב רכבים בנתניה

0
418
ארבעה גנבי רכב ניצפו כשניסו לפרוץ למכוניות בשכונת ותיקים בנתניה. במרדף לכדו שוטרי נתניה שלושה תושבי הרשות הפלסטינאית. 
כלי הפריצה שנמצאו ברשות החשודים. צילום דוברות המשטרה

ארבעה גנבי רכב ניצפו כשניסו לפרוץ למכוניות בשכונת ותיקים בנתניה. במרדף לכדו שוטרי נתניה שלושה תושבי הרשות הפלסטינאית.

שורה ארוכה של מקרי גניבת רכב משכונת ותיקים בנתניה, הדליקו נורה אדומה במשטרה. השכונה, שממוקמת במזרח העיר עם שתי דרכי גישה מהירים לכביש 57, מושכת את הגנבים.

שוטרי סיור של תחנת משטרת נתניה בשיתוף השיטור עירוני (עיריית נתניה), בחרו לפעול למיגור התופעה. ואכן, במהלך הפעילות בתאריך 07.06, סמוך לשעה 02:30 לפנות בוקר, הבחינו השוטרים בארבעה חשודים שהסתובבו בשכונת ותיקים .

החשודים שהבחינו בשוטרים, ניסו להימלט רגלית. הם אף ריססו גז פלפל לעבר השוטרים. השוטרים איגפו את החשודים והצליחו להשתלט על שלושה. הרביעי הצליח להימלט. בחיפוש על החשודים נמצאו כלי פריצה, וכן תיק עם כלי פריצה. ולא רק, אלא גם מחשבי רכב, כפפות, כובעי גרב וטלפונים מבצעיים.

החשודים, תושבי טול כרם בגילאי 47, 39 ו-37, היו ללא אישורי שהייה כדין בישראל. שטורי נתניה הובילו את החשודים לתחנת נתניה – שם חקרו את חברי הכנופיה.

חטיבת התביעות, שלוחת מעצרים שרון, הגישה כתב אישום מזורז נגד שלושת החשודים. הסעיפים: עבירה של שהייה שלא כדין בישראל, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והחזקת כלי פריצה לרכב. אל כתב האישום צירפה חטיבת התביעות בקשה למעצר החשודים עד תום ההליכים נגדם.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן