כרטיס רב קו הופעל במוניות השירות בנתניה

בשורה לנוסעים - מוניות השירות בנתניה החלו להפעיל כרטיס רב קו התקף בכל אמצעי התחבורה בעיר; כמו כן יתווספו קווים חדשים למערך קווי מוניות השירות

3
2497
מ"מ ראש עיריית נתניה, אלי דלל. צילום באדיבות עיריית נתניה

החל מה – 1.8.2021 החלו מוניות השירות בנתניה להפעיל כרטיס רב קו התקף לכל אמצעי התחבורה בעיר. כרטיס הרב קו נועד להקל על ציבור התושבים ועל משתמשי התחבורה הציבורית.

הפעלת הרב קו במוניות השירות נעשתה במסגרת קידום רפורמה בתחבורה הציבורית, עליה הכריז משרד התחבורה.

כמו כן יתווספו קווים חדשים ושיפורים למערך קווי מוניות השירות הנוכחי.

מעיריית נתניה מסרו, כי תעריף הנסיעה בקווים אלה לא יעלה על שבעה שקלים.

בעירייה ציינו, כי מסלולי הקווים קבע משרד התחבורה, בעקבות סקר תחבורתי שערך. בנוסף התקיימו ישיבות של אנשי המשרד עם הממונה על התחבורה, אלי דלל, ועם גורמי ההנדסה בעירייה.

בהמשך לישיבות אלה, קיבל משרד התחבורה את דרישת נציגי העירייה לקווים חדשים שיגיעו לשכונות בהן לא עוברות מוניות שירות. בין השכונות נוף השרון (רמת חן), קריית השרון, נאות גנים וצפון העיר.

בנוסף לנקודות הקצה הקיימות למוניות השירות – מתוכננות נקודות קצה נוספות.

לדברי סגן ראש העיר, אלי דלל, בשנה האחרונה פעלו הוא וחברת מועצת עיריית תל אביב, מיטל להבי, לקידום וביסוס מוניות השירות. כמו גם הפעלת רב קו במוניות השירות. זאת במסגרת המדיניות העירונית לקידום התחבורה הציבורית בנתניה.

"נתניה ניצבת בפני מהפכה תחבורתית. הרפורמה במוניות השירות היא נדבך אחד ממנה. המעבר לתשלום ברב קו מתבקש, כמו גם נגישות שכונות ואזורים נוספים בעיר למוניות השירות. נושא התחבורה הציבורית נמצא גבוה בסדר העדיפויות שלנו, במסגרת מדיניות ראש העיר. אני שמח שדברים מגיעים לכדי מימוש" הוסיף דלל.

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, התייחסה לשיפור התחבורה הציבורית בנתניה. "עיריית נתניה ממשיכה לפעול לשיפור השירות לתושב בשיתוף משרדי הממשלה השונים. כמו כן, הקפדנו שהרפורמה תתייחס לזמינות ולנגישות התחבורה לציבור הרחב".

3 תגובות

  1. לא מבין מה ההתלהבות…מאז שנכנס הרב קו מספר המוניות ירד בחצי מוניות בקושי מגיעות לפולג בשעות הבוקר והצוהריים ועל הערב אין מה לדבר אין בכלל מוניות 79 וקו 84 עובד עם מוניות ישנות מאד שלא מקבלות רב קו וכל המוניות החדשות אינן עובדות כי אין נהגים לתדומת אלי דלל

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן