כיתות סייבר בנתניה יוקמו לעידוד הגיוס לקהילת המודיעין

השר אלי כהן: בני נוער בעיר יוכשרו במסגרת כיתות סייבר בנתניה של משרד המודיעין לקראת הגיוס, לשירות משמעותי ביחידות המודיעין של צה"ל, שב"כ והמוסד

0
987
כיתות סייבר בנתניה
צילום באדיבות עיריית נתניה

השר אלי כהן: בני נוער בעיר יוכשרו במסגרת כיתות סייבר בנתניה של משרד המודיעין לקראת הגיוס, לשירות משמעותי ביחידות המודיעין של צה"ל, שב"כ והמוסד.

שר המודיעין, אלי כהן, סיכם עם ראש העיר מרים פיירברג-איכר, על הקמת כיתות סייבר בנתניה. המטרה המוצהרת: שילוב תלמידים ותלמידות ממגזרים שונים במערך הסייבר והמודיעין של צה"ל.

המסלול "ממריאות" קיבל השנה תוספת תקציב משמעותית ומתרחב גם לנתניה. המסלול מיועד לתלמידות תיכון בכיתות י'-י"ב מהפריפריה, הבוחרות במסלול שירות לאומי-אזרחי. המטרה היא להכשיר וללוות את התלמידות לקראת גיוסן לתפקידי סייבר וטכנולוגיה משמעותיים בקהיליית המודיעין. בכך, למצות את ההון האנושי בפריפריה.

הזדמנות הניתנת במסגרת המיזם לצעירים ולצעירות לשרת ביחידות הסייבר והטכנולוגיה ובקהיליית המודיעין, הופכת בעבורם לכרטיס כניסה חשוב ומשמעותי לאזרחות. בכך, גדלה כמות המתגייסים המגיעים לתפקידים אלה מאזורי הפריפריה, שיזכו בתום השירות להצעות עבודה אטרקטיביות בשוק העבודה. לטובת הפרויקט הוקצה תקציב ייחודי לשנה הראשונה בסך 9 מיליון שקלים.

שר המודיעין השר אלי כהן יחד עם ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר - תכנית הקמת כיתות סייבר בנתניה
כיתות סייבר לעידוד הגיוס ליחידות עילית של צה"ל, השב"כ והמוסד. השר כהן וראה"ע פיירברג

למערכת נתניה און ליין מסר השר אלי כהן, כי "נתניה מאוד קרובה לליבי. גם בתפקידי כשר הכלכלה והתעשייה פעלתי יחד עם ראש העיר לפיתוחה של העיר".

"משרד המודיעין בראשותי מתגייס למען בני נוער בנתניה. אני שמח לקדם תוכנית להכנתם לקראת גיוס לשירות מאתגר ומשמעותי ביחידות הסייבר והטכנולוגיה במוסד, שב"כ וצה"ל. אני מודה לראש העיר מרים פיירברג-איכר על הירתמותה. המיזם יסייע לבני הנוער להשתלב בתעשיית ההיי-טק בתום השירות".

ראה"ע פיירברג-איכר מסרה, כי "היוזמה המדהימה תאפשר, בין השאר גם לילדים שמגיעים ממשפחות מעוטות יכולת ומשפחוות של עולים חדשים, להשתלב בתכנית חשובה זו. בכך, לסייע – לחיזוקה של החוליה החלשה בחברה. על-כך אני מודה לשר כהן".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן