כחלון בנתניה: הוכחתי שאפשר להלחם במונופלים

1
81

כחלון הציג את מצעו החברתי והכלכלי; הודיע כי מפלגתו תצטרף אך ורק לממשלה שתקיים את הבטחות "כולנו" לציבור

——-

בנוכחות של כ 150 פעילים חנך משה כחלון, יו"ר מפלגת "כולנו", את סניף נתניה ברחוב שמואל הנציב 3. הבחירה להקמת הסניף במרכז העיר לא מקרית. "זו המפלגה של כולנו ובעמנו אנו יושבים", הסבירו הפעילים.

בדבריו אמר כחלון,  כי איש לא האמין שניתן לחתוך את עלויות הפלאפונים מ 300-500 ש"ח לחודש ל 50 ש"ח לחודש, אולם "הצלחתי לעשות זאת מכיוון שהובלתי תחרות אמיתית בשוק וראו זה פלא, החברות ממשיכות להרוויח" . כחלון הציג את תוכניתו להורדת יוקר הדיור ויוקר המחיה באמצעות פירוק מינהל מקרקעי ישראל, וביצוע רפורמה מקיפה במשק הישראלי – בין השאר – על-ידי פתיחת השוק לתחרות גם ליבוא והורדת מכסים.

גם בנושא הבנקים, כך טען כחלון, יש לבצע רפורמה מעמיקה. "מתנהל קרטל של הבנקים העושקים את הציבור ובכוונתי לאפשר לבנקים נוספים להיכנס לתחרות ולפתוח את שוק כרטיסי האשראי ".

לשאלה לאיזה ממשלה יצטרף השיב " נצטרף לממשלה שתקיים את הבטחותינו לציבור . יש לנו הצעות חוק מוכנות מי שיחתום עליהם נהיה בממשלתו. בניגוד למפלגות אחרות, אני מכיר את את התהליכים הפוליטיים ועליי לא ניתן לעבוד. צריך להיות פרקטיים כי בשנתיים האחרונות המדינה קפאה על שמריה . אנחנו ממוקדים מאוד ונחושים מאוד לבצע את הרפורמות האלה".

 את הכנס פתח מנהל מטה הבחירות בנתניה, יוסי רכאח, שאמר כי הוא מלווה את משה כחלון במשך שנים ארוכות וראה במו עיניו כיצד הוא פעול למען הציבור. רכאח ציין, כי נתניה היא עיר שבאופן טבעי תומכת במפלגת "כולנו " ובמצע החברתי שלה

בכנס נכח גם חבר מועצת העיר עופר אורנשטיין, שציין כי הוא מזדהה עם המצע החברתי של  משה כחלון ומניקיון כפיו. "איבדנו את המצפן שלנו במדינת ישראל", אמר אורנשטיין לנתניה און ליין – ksn: "יש אנשים שקונים תמונה במיליון דולר ודירה בסכום של 20 מיליון שקלים ויש אנשים שרעבים ללחם. היתרון של משה, שהיה כבר בארמון פרעה – למרות זאת לא שכח את הציבור. מי שמבקש לסגור את הפערים החברתיים, חייב להשקיע בחינוך ובמיוחד בגילאים הצעירים ואני מאמין שכחלון הוא האיש הנכון לעשות זאת".

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן