כדורגל חופים: נתניה לקחה הגביע

1
102

"נאחס" של שבע שנים נשבר בערב יום שישי באצטדיון כדורגל החופים בפולג – לאחר שחניכיו של בני לם, שחקני מכבי "דורון מוטורס" נתניה, הניפו את גביע המדינה בכדורגל חופים לשנת 2014, לאחר שבפעם האחרונה בה זכו להניף את הגביע היה בקיץ 2007 – עת ייסדה עיריית נתניה יחד עם ההתאחדות לכדורגל חופים את הליגה בישראל.

ארבע פעמים הגיעה נתניה לגמר וחזרה עם מדליית הכסף, אך בערב שישי קבוצתו של איש העסקים, חבר המועצה יוסי דורון, הפגינה עליונות מוחלטת, מחצה בתוצאה 6:0 את חולון בחצי הגמר והביסה בתוצאה 8:3 את פתח תקווה. "ניצחונה של נתניה הוא ניצחון הרוח בתקופה קשה זו לעם ישראל. אני גאה בחבר המועצה, יוסי דורון, במאמן בני לם ובכל אחד ואחד משחקני הקבוצה על הכבוד הרב שהביאו לתושבי העיר ועל רוממות הרוח שגרמו באמצעות ליגת החופים לעשרות אלפי אוהדים מכל רחבי הארץ", ציינה ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר עם דבר הזכייה.

קונצרט השערים של נתניה החל בדקה השלישית למשחק, בשעה ששחקן נבחרת ספרד, קומאן, השתלט על ריבאונד

מבעיטת עונשין של קובי בדש. בדקה העשירית השוותה פ"ת בנגיחה מדויקת של אגברייה. שתי דקות בשליש השני היה זה פראן – הספרדי השני במדי נתניה – שהקפיץ על הרגל ממרחק 20 מטר ובטיל קרקע-קרקע הדהים בשער מרהיב ביופיו. בדקה ה-19 פסק השופט פנדל לנתניה. שוער פ"ת עצר את הפנדל, אך אדיר בנין שהשתלט על הריבאונד העלה את נתניה לתוצאה 3:1. רגע לפני סיום השליש השני היה זה קומאן, שתוך כדי ריצה לעבר שער פ"ת הקפיץ פעמיים את הכדור ובטיל לחיבורים קבע 4:1. ממש על הבאזר הצליח צחי אילוז לצמק בפנדל לתוצאה 4:2.

השליש השלישי, כמו בכל שלושת המשחקים האחרונים, העליונות הנתנייתית הובאה לידי ביטוי ומיצוי מלא. בדקה הרביעים הדהימו שני שחקני הרכש הספרדים במבצע משולב מקצה מגרש אחד לשני שהסתיים בשער ויתרון נתנייתי 5:2. בדקה השביעית דחק אדם לם, כדור לשער פ"ת ונתניה עלתה ליתרון 6:2, ואילו שתי דקות לאחר מכן הדהים בדש שכבש שער מחצי מגרש ורגעים ספורים לאחר מכן עוד שער (8:2) – שעבר שהפך אותו רשמית למלך השערים בליגה עם 11 שערים. על הבאזר, בתום המשחק, הצליחה פ"ת לצמק ולקבוע תוצאה סופית 8:3 ליהלומי נתניה. נתניה, כמחזיקת הגביע לשנת 2014, תשתתף במהלך השנה הקרובה באליפות אירופה למחזיקות גביע.

 

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן