יחידת השיטור העירוני כפר יונה הורידה 11 רכבים מהכביש

במבצע משולב של יחידת השיטור העירוני כפר יונה ואנשי משרד התחבורה, נבדקו מאות כלי רכב במהלך חודש מאי. עמדות בדיקה הוצבו בכניסות וביציאות לעיר.

1
1305
מבצע תנועה רחב להורדת כלי רכב מהכביש באמצעות יחידת השיטור העירוני כפר יונה
צילום באדיבות יחידת השיטור העירוני כפר יונה

במבצע משולב של יחידת השיטור העירוני כפר יונה ואנשי משרד התחבורה, נבדקו מאות כלי רכב במהלך חודש מאי. עמדות בדיקה הוצבו בכניסות וביציאות לעיר.

בעקבות בדיקות כלי רכב שקיימה יחידת השיטור העירוני של כפר יונה במהלך חודש מאי, הורדו מהכבישים 11 רכבים. למערכת נתניה און ליין מסרו, כי בעליהם נדרשו לתקן ליקויים שהתגלו בהן וכי ננקטו פעולות אכיפה נוספות.

מטרת הבדיקות, כך נמסר, הייתה לוודא כי המכוניות הנוסעות בכביש אכן תקינות. הבדיקות בוצעו בשיתוף פעולה עם גורמי חוץ. בין השאר: משרד התחבורה האמון על כשירות כלי רכב בהיבט הבטיחותי והמשטרה הירוקה האמונה על זיהום מכלי רכב.

הצוותים היו פרוסים בכניסות לכפר יונה וביציאות ממנה, וכן בעיר עצמה. מלבד ההורדות מהכבישים, ננקטו צעדי אכיפה נגד כלי רכב אחרים. בשל היקף המבצע והצלחתו, הוחלט על קיום מבצעים נוספים – ללא מתן התרעה.

פקד יאיר פרויליך, מפקד השיטור העירוני, אומר כי "המבצע הנוכחי, כמו המבצע הקודם, היו מקיפים. הם נערכו בעקבות שורה של מקרים, בהם נתקלו שוטרים ברכבים עם ליקויים שונים. החלטנו לבצע מבצעים ממוקדים לאיתור רכבים לא תקינים, בשיתוף גורמים אכיפה נוספים. אנו מבצעים פעילויות כאלה בתדירות משתנה. כמו כן נפעיל את היחידה לאכיפת רכב כבד של משרד התחבורה. אני קורא לנהגות ולנהגים להקפיד על תקינות כלי הרכב. בראש ובראשונה כדי למנוע תאונות דרכים ולשמור על החיים".

כתבות נוספות העשויות לעניין את תושבי כפר יונה: 

ליחצו: צניחה של 88% בכמות היתרי בנייה בכפר יונה

 

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן