יום כדור הארץ בנתניה: הכי קרוב לחלל

0
493
יום כדור הארץ בנתניה - שבוע החלל בישראל מרכז פלנתניה
פלנתניה. צילום ן באדיבות עיריית נתניה

נתניה ציינה את יום כדור הארץ במקום הכי קרוב לחלל: פלנתניה, וזאת במסגרת פעילות חווייתית בשיתוף דיירי כפר עידוד.

יום כדור הארץ, יום בינלאומי להעלאת המודעות הסביבתית של כל אדם ואדם, צוין גם בנתניה. יום ייחודי זה נועד להעלאת המודעות כיצד, בהתנהלות מושכלת, ניתן לשמור על הסביבה ומשאבי הטבע. כמו כן, יום זה נועד לקדם ההבנה, שצריכת משאבים יעילה משפיעה על כל המערכת האקולוגית ועל איכות הסביבה.

במסגרת הפעילות במרכז לחקר החלל פלנתניה, שבוצע בשיתוף אגף איכות הסביבה – עיריית נתניה, התארחו במקום דיירי כפר עידוד. הדיירים של הכפר הכי מיוחד בעיר, נהנו ממופע כוכבים בפלנטריום. מופע שעסק בחיפוש מים ביקום. בנוסף, סיירו בגן המדעי ושמעו הרצאה על אנרגיות מתחדשות. את הביקור קינחו עם חידון מהחלל. הפעילות, כך מסרו בפלנתניה, נועדה להעלאת המודעות הסביבתית והידוק הקשר עם הסביבה.

עיריית נתניה חברה בפורום ה-15 וחתומה על אמנה להפחתת זיהום אויר. בעירייה, באמצעות אגפיה השונים, מבצעים פעילות לשיפור אנרגטי. בין השא באמצעות התקנת פאנלים סולאריים על גגות מבני ציבור, החלפת תאורת רחוב לחסכונית, קידום תחבורה מקיימת, הכשרת צוותי חינוך ותלמידים ועוד. עיריית נתניה מחזיקה בשורה של תקנים: תקן איזו 14001 לניהול סביבתי ותקן איזו 50001 לניהול אנרגיה.

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן