יום האהבה, הקטטה והאישום שבוטל

0
118
עו
מייצג. עו"ד גל שר-טוב

כתב אישום שהוגש נגד תושב נתניה בגין מעורבותו בקטטה בקולנוע ביום האהבה בוטל. פרקליטו עורך דין גל שרטוב הצליח לשכנע את התביעה כי הגשת כתב האישום הוא החלטה שגויה.

תושב נתניה בן 50 קיבל במתנה זוג כרטיסים לסרט ליום האהבה, אולם לא תיאר לעצמו שהבילוי עם אישתו יסתיים בקטטה אלימה ובהגשת כתב אישום נגדו.

מכתב האישום עולה, כי במהלך הקרנת הסרט בעטו שני צעירים שישבו מאחורי הנאשם ואשתו בכסא שלה. הנאשם ביקש מהם לחדול, אולם הם לא הפסיקו והחלו להעיר הערות לעבר הנאשם ואשתו, אשר ביקשו לצפות בסרט. כשאחד מהצעירים ביקש מהנאשם לסתום את הפה, קם הנאשם, תפס את הצעיר בחולצתו, קרע לו שרשרת ומשך את העגיל מאוזנו. הצעיר ריסס את הנאשם בגז מדמיע. כתוצאה מכך נחבל הנאשם ומשקפיו נשברו. בתגובה שלף הנאשם את אקדחו וכיוון לעבר הצעיר. העבירות שיוחסו לו בכתב האישום הן איומים, תקיפה והיזק לרכוש במזיד.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד גל שרטוב, טען, כי במהלך הוויכוח, שגלש לדחיפות הדדיות נתן אחד הצעירים לנאשם אגרוף בפנים, שבר לו את המשקפיים וחתך אותו בפניו. כמו כן כתוצאה מהדחיפות נקרעה שרשרת של אחד הצעירים, אשר טען בנוסף, כי נתלש לו עגיל. אחד הצעירים הוציא גז מדמיע וירה עימו לתוך עינו של הנאשם מטווח אפס. הנאשם שלא יכול היה לזוז ממקומו, חשש לחייו ולחיי אשתו. הוא חשב שנדקר בעין ומתוך אינסטינקט, שלף נשק שהוא מחזיק ברשיון ודרך אותו.

עוד טען עו"ד שרטוב, כי הצעירים נמלטו והשאירו אחריהם ארנק שנמצא ע"י עובדי הקולנוע. הנאשם פרק מיד את נשקו וניגש לסדרנים להתלונן. כתוצאה מהאירוע הוזעקו למקום שוטרים אשר פתחו בחקירה.

לדבריו כל המעורבים נחקרו, הצעירים אף נחקרו תחת אזהרה בחשד לתקיפת הנאשם, עולם משום מה הוגש כתב אישום דווקא נגד הנאשם. התיק נגד שני הצעירים נסגר.

עו"ד שרטוב לא ויתר. למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, מסר כי "הנאשם, שעצם פתיחתה של חקירה פלילית כנגדו עלולה לגדוע את הקריירה שלו ולחסלה, לא ישן בלילות. לאחר מספר חודשים של לימוד התיק והכנתו, מציאת כל הפגמים הראייתיים והמשפטיים, הצלחתי לשכנע את ראש שלוחת התביעות כי הגשת כתב אישום כנגד מרשי הינה החלטה שגויה ויש חובה מן הצדק לבטל לחלוטין את כתב האישום שהוגש כנגדו.

עו"ד שרטוב הוסיף: "יאמר לזכות התובע הראשי שברב הגינותו, בחינה מעמיקה של חומר הראיות וטענותיי, קיבל את עמדתי והורה לאלתר על מחיקת כתב האישום וסגירת התיק כנגד מרשי. לא ניתן לתאר במילים את עוצמת הרגשות שיצאו כאשר בישרתי לו על התוצאה המשמחת, הבחור כאילו קיבל את חייו במתנה מחדש. סלע ענק נגול מעל ליבו והוא יוכל כעת לשוב להיות אזרח מועיל, ללא כל עבר פלילי, בעל רקע צבאי מפואר שבעברו אף היה בעצמו מתנדב במדים במשטרת ישראל".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן