יובל שרף תוביל קמפיין למיתוג קניון עופר השרון

0
20
תוביל קמפיין. יובל שרף לקניון עופר השרון. צילום אלעד גוטמן

16 מיליון שקלים יושקעו בשיפוצו של קניון עופר השרון (קניון השרון), וכן במיתוגו מחדש במסגרת קמפיין פרסומי רחב היקף לקבוצת קניוני עופר. את הקמפיין מובילה השחקנית, יובל שרף, אשר הוצגה רשמית כפרזנטורית של הרשת במסיבת עיתונאים שהתקיימה בקניון עופר השרון בשבוע שעבר.

לנתניה און ליין ציין דויד גודר, מנכ”ל “עופר השרון”, כי “מיתוג קבוצת קניוני עופר תחת “קורת גג” אחת, תאפשר לקניון עופר השרון כמו ליתר קניוני הקבוצה לייצר פעילות שיווקית רלוונטית ופרסום בולט משמעותי בהובלתה של יובל שרף”.
קניון השרון, מראשוני הקניונים בישראל, נחנך בשנת 1988 במרכז העיר. הוא משתרע על שטח 15,000 מ”ר שטחי מסחר, הכוללות שתי קומות מסחר ושמונה קומות של חנייה המספקים 670 מקומות ונחשב כאחד מסמליה הידועים. במסגרת השיפוץ, כך נמסר, יתחדש הקניון בשורת חנויות חדשות של מותגים בינלאומיים ומקומיים, וחנויות ותיקות יעברו שיפוץ, הרחבה ושדרוג.