יהודה לוי מסובב

0
169
סובב ראשים באיניגו. יהודה לוי. צילום נמרוד פישר

זוכרים שסיפרנו לכם על חגיגות יום ההולדת של האופנאית הנתנייתית, עדי דואק עוקבי, בשבוע שעבר? אז כדאי שתדעו, שממש השבוע חגג אחיה הגדול אבי דואק, יום הולדת לא פחות מלכותית. זה התחיל בארוחת ערב ברד בורגר בר של ג'וני בטיה, ריקודים על הבר בלא מעט מקומות בילוי באזור ולקינוח צניחה חופשית. ואילו חביבת צהוב ואשת יחסי הציבור, דניאל דנדי פיטרס, ארזה לכבוד החג את ארוסה הטרי והחתיך, יש לומר, לטובת חופשה משפחתית ומרגיעה באורכידאה אילת.

ניקוי ראש באורכידאה אילת. דנדי ועידן
ניקוי ראש באורכידאה אילת. דנדי ועידן

 בסימן איש חשוב מאוד. ממש לפני שעלתה לאוויר סדרת הטלוויזיה "איש חשוב מאוד" בכיכובו של יהודה לוי, המספרת על החיים הלא פשוטים של לוי כאיש מוכר מאוד בעולמנו, הגיע הרווק הכי נחשק בארץ לאוורר קצת את הראש באזור נתניה, באיניגו מונטויה ליתר דיוק, וזכה לשלל פינוקים מהבעלים, זיו רבינוביץ, וללא מעט תשומת לב מבנות המין היפה… האמת, שלהמון תשומת לב. בכל זאת, ממתק לאומי הוא ממתק לאומי!

באותו מקום, רק בזמן אחר, נצפתה האושיה המקומית ורד כץ, שהגיעה להתרענן על דרינק טוב, אחרי חופשה משפחתית ארוכה וטובה בליטא. כן, כן ליטא. השמועות מספרות שרק דברים טובים יצאו מהחופשה הנוכחית. סקרנים, כבר אמרנו?

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן