טוברוק: חדד ומרום להתרשמות בוויסבאדן

0
84
התרשמות בגרמניה. שחקני טוברוק בווייסבאדן

מנתניה לגרמניה: לידור חדד ואופק מרום  (17), שחקני בית"ר טוברוק – נתניה,  יצאו בשבוע שעבר להתרשמות בקבוצות ווהן וכן ויסבאדן הגרמנית. חדד ומרום יתאמנו יומיים בקבוצת הנוער עד גיל 19 של המועדון הגרמני המשחקת בליגה הראשונה ולאחר מכן שלושה ימים בקבוצת המשנה של המועדון הבוגר (הקבוצה עד גיל 23) שמשחקת בליגה הרביעית החצי המקצוענית לבוגרים.

השחקנים הנבחנים מיועדים לקבוצה הבוגרת של וויסבאדן מהליגה השלישית הצועדת בראש הטבלה ומועמדת לעלות לליגה השנייה. כזכור שחקן נוסף של טוברוק, הבלם איתן רצון כבר משחק בקבוצת הנערים של המועדון הגרמני ומרשים מאוד את הסגל המקצועי.

לנתניה און ליין – ksn מסר המנהל המקצועי של טוברוק, זאביק זלצר, כי "מדובר בשני שחקנים מוכשרים מאוד. שניהם שחקני נבחרת הנערים בעבר, שכעת עולים לגילאי הנוער. נפתחה לפניהם הזדמנות, לאחר מעקב של סקאוט מהמועדון הגרמני שהזמנתי לטוברוק. נקווה שההתרשמות תהיה טובה ותהיה המשכיות לקשר בין המועדון לשחקנים. המטרה שלנו היא לגדל את השחקנים ואנו נורא שמחים שהם יוצאים לראות דברים חדשים ולחוות חוויות וכמובן אני מקווה מאוד שהם ירשימו"

לידור חדד, בן 17.5, המשחק כחלוץ בקבוצת הנוער של טוברוק, מסר כי "הגענו השבוע לפרנקפורט והתחלנו להתאמן במגרשי הקבוצה בוויסבאדן. זכינו לקבלת פנים חמה מצד המאמן והשחקנים בקבוצה. המתקנים פה מאוד מרשימים כאשר המועדון מחזיק בשישה מגרשים של דשא רגיל וסינתטי. קצב האימונים מאוד מהיר וחזק. הרגשתי מצוין באימון הראשון שהיה אתמול וכבשתי חמישה שערים במשחקי האימון הפנימיים. אני מקווה להמשיך ביכולת טובה השבוע ולהרשים את הצוות המקצועי של המועדון"

אופק מרום, בן 17.5, המשחק כקשר בקבוצת הנוער של טוברוק, ציין כי "מדובר במועדון גדול ומכובד בגרמניה, עם שאיפה מוצהרת להגיע לבונדסליגה בשנים הקרובות. במשחקי האימון שנערכו כבשתי צמד ובישלתי עוד שלושה שערים נוספים. אני נהנה מהחוויה בגרמניה ולוקח את המרב ממה שאני לומד פה".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן