חמישה טריקים שיספקו לכם אריזות בלתי נשכחות

0
85

למה כדאי להשקיע באריזות?

משמעות חשובה נוספת של המושג "העיקר הכוונה" מתקשרת גם לעובדה הפשוטה שהחוויה של קבלת המתנה הינה לא פחות חשובה מהמתנה עצמה. הרגעים המתוקים האלה שבמלכם המתנה מגיעה לידי המקבל, הוא או היא לוקחים את הזמן כדי להביט עליה מכל הכיוונים, להעריך את הקישוטים, את הצורה, לנסות ולנחש מה יש בפנים… מדובר בחלק שמתקשר אצלנו אפילו לילדות. הרי מה יכול להיות מרגש יותר ממראה של קופסה או שקית מרשרשת ומנצנצת, מקושטת בסרט? אם אתם מצליחים לדמיין את התמונה הזאת אתם כבר יודעים את החשיבות של עיצוב אריזות לתחושה של האדם למתנה שהוא מקבל. כמובן שצריך להשקיע במידה מספקת גם במתנה עצמה, אך היו בטוחים, שעם המארז הנכון, מתנה פשוטה ומועילה יכולה לעורר התלהבות והתפעלות הרבה יותר גדולה מאשר ללא האריזה.

חמישה דברים לזכור על אריזות בלתי נשכחות

אם נראה לכם שאי אפשר להמציא אריזה שיכולה להפתיע לטובה את מקבלי המתנות, אנו מביאים לכם חמישה כללי אצבע ליצירת האריזות המרשימות ביותר. תדאגו לשילוב מיוחד של לפחות שלושה סעיפים מתוך החמישה ותקבלו את התוצאה הרצויה.
1. צבע – הצבע תורם את התפקיד החשוב ביותר של רושם ראשוני. צבעים בוהקים וחגיגיים יעניקו למקבל את מצב הרוח המתאים.
2. צורה – מארז קרטון יכול להיות בכל צורה, אך צורה ספציפית יכולה ליצור מצב רוח, סקרנות וחיוביות. לא חייבים צורה מתוחכמת כלשהי, קופסא מרובעת או עגולה יכולה לעשות את העבודה.
3. כרטיס ברכה – כרטיס הברכה לא חייב להיות מרשים במיוחד, אך עצם נוכחותו מוסיפה נימה אישית למתנה
4. סרט – שני אלה הולכים ביחד – מתנה וסרט. אם המתנה לאישה, היו בטוחים שהיא גם תמצא שימוש לסרט הזה גם אחר כך
5. קישוט נוסף – עוד משהו קטן לשדר את ההשקעה הגדולה שעשיתם. מדבקה נוצצת עם מילת ברכה או עם המותג שלכם תעשה את העבודה בצורה מושלמת ליצירת אריזות לא יקרות ומרשימות ביותר.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן