חיפושים אחר הצעירה שנאנסה והותקפה

0
108
תמונת אילוסטרציה המתארת אישה העוברת התעללות מגבר
צילום אילוסטרציה fotolia

במשטרה מנסים לאתר את הצעירה, אשר הובאה לבית חולים לניאדו בנתניה, ביום שישי בערב, לאחר שככל הנראה הותקפה ונאנסה. המקרה אירע ביום שישי האחרון בשעות הערב המאוחרות, כאשר הצעירה, שנמצאה מוטלת במרכז העיר, הובאה במצב קשה עם חבלת ראש לבית חולים לניאדו בנתניה, כשהיא מונשמת ומורדמת.

במשטרת נתניה נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות המקרה. במהלך החקירה עלה חשד, כי הצעירה נאנסה והותקפה באורח קשה. ביום שבת בשעות הבוקר עצרו שוטרי משטרת נתניה חשוד במעשה, תושב נתניה כבן 60. החשוד הכחיש את העבירות המיוחסות לו וטען להגנתו, כי הבחין בצעירה וניגש אליה כדי לסייע לה.

השבוע התברר, כי הצעירה נעלמה, ככל הנראה עוד ביום שבת. בבית החולים בו אושפזה ניסו לאתר את הצעירה, אולם ללא הצלחה. המשטרה אף היא פתחה בחיפושים אחר הצעירה, אשר ככל הנראה עזבה את בית החולים ולא השאירה עקבות.

פרקליטו של החשוד טען בדיון על הארכת מעצרו, כי "גרסתו של החשוד שהוא עבר במקום במקרה, ראה גברת שכובה על הארץ וניסה להושיט לה יד ולעזור לה, ראה שהיא חבולה ואז הגיעו אנשים נוספים ותקפו אותו והוא עזב את המקום".

עוד טען הפרקליט, כי החשוד נעצר בסמוך לאותו אירוע לא ניסה להימלט ולא ניסה לבצע שום פעולת שיבוש. הפרקליט ביקש לבדוק את האירוע, שלדבריו, לפחות חלקו צולם במצלמות.

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, עמית מיכלס, נענה לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים. השופט מיכלס קבע בהחלטתו, כי "מעיון בחומר החקירה עולה, כי קיים חשד סביר הקושר את החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו. בנסיבות העניין שוכנעתי, כי קיים יסוד סביר לחשד ששחרור החשוד, בשלב זה, יביא למסוכנות ולשיבוש מהלכי חקירה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן