חזרה למוטב: מכבי נתניה ניצחה 4:0 את הפועל קטמון

0
151
שון ויסמן - מכבי נתניה
שון ויסמן, מכבי נתניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

במסגרת המחזור ה-29 של הליגה הלאומית נפגשו מכבי נתניה והפועל קטמון למשחק קריטי בקרבות הצמרת של הטבלה. הצהובים שרשמו את הפסדם הראשון לעונה במחזור הקודם לא היו במיטבם בתקופה האחרונה ובניגוד ליכולת שהציגו מתחילת העונה נראה היה כי משהו לא עובד כראוי, הוציאו את כל זעמם על הפועל קטמון שספגה תבוסה צהובה במיוחד אחרי ארבעה ניצונות רצופים.
מי שבלטו במיוחד בניצחון של נתניה הם קפטן הקבוצה ערן לוי שרשם שני בישולים גאוניים ופיקד על החגיגה בצהוב, עלי מוחמד שהעלה ראשון את המקומיים על לוח התוצאות, שון וייסמן שנמצא בתקופה מצוינת עם צמד שערים וברק בדש שחתם את תוצאת המשחק.
אחרי המשחק אמר דראפיץ': "חיכינו הרבה מאוד זמן לניצחון הזה, לפני המשחק אמרתי לשחקנים כי הרדיפה של קבוצות אחרינו היא הגורם המפריע באמת. מה שהיה חשוב מבחינתי זה שנחזור לשחק את הכדורגל שלנו ואין שמח ממני שזה אכן קרה". עוד הוסיף כי "אסור לנו לנוח עכשיו כי זה לא נגמר עד שזה לא נגמר, המטרה הבאה היא ראשון לציון. הפחד שלנו היה להפסיד את המשחק היום ולהיכנס לפגרה ברגל שמאל. אין לי ספק שהיינו יכולים לסיים את המשחק בתוצאה גבוה יותר אבל מה שחשוב זה שניצחנו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן