חול מזוהם וילדים עקוצים בגן בשכונת אגמים

0
72

ילדי גן גרגירי נחל, בני השלוש, שיחקו בחודשים האחרונים בחצר שהיוותה סכנה. לטענת הורי ילדי הגן בחצר הושארו כלי עבודה, צינורות בולטים מהאדמה, צמחיה רעילה, שער שבור, לבנים וכן חפצים שאינם שייכים לגן. השיא היה שבחצר הגן הושאר זרוק סולם גדול מעץ.

בנוסף סיפרו הורי ילדי הגן למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי החולות בגן מזוהמים וכי למרות שהובטח, כי בעיית החולות תפתר הילדים ממשיכים לפרוח ולהתגרד מזבובי החול וחרקים נוספים. ועד הורי הגן פנה מספר פעמים לעירייה על מנת שיפתרו את הליקויים הרבים בגן, אולם לטענתןם, בקשותיהם לא נענו.

בעקבות התערבות מערכת נתניה און ליין תוקנו הליקויים בחצר הגן, למעט בעיית החול המזוהם. בנוסף בעקבות הסופה האחרונה נקרעו ההצללות בגן, הבד שהסתיר את הגדרות נקרע אף הוא ואחד המוטות שתמכו בהצללות עומד ליפול ומהווה סכנה – גם במקרה זה עדיין לא תוקנו הליקויים.

במכתב ששלחו ההורים לעיריית נתניה כתבו בין השאר: "אנו משלמים ארנונה לעירייה ממיטב כספינו ואף יותר מכך, ומצפים לכל הפחות לתנאים הבסיסיים הכוללים בין השאר אספקת סביבה בטוחה לילדנו. אנחנו מבקשים להפוך את החזון למציאות, ולדאוג שאכן ילדינו בגיל הרך (גיל 3) יהיו בסביבה בריאה ובטוחה- וכי הגן יעמוד בנהלי חוזר מנכ"ל. כיום הגן גרגירי נחל אינו מהווה סביבה בטוחה ובריאה לילדינו בני ה-3. ככל שהזמן יעבור והליקויים לא יטופלו הנ"ל יוביל לפציעות ומחלות של ילדינו. אי לכך יש לטפל בכל הליקויים לאלתר".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה, כי "מדובר בגן ילדים שהוקם לפני כשלוש שנים בלבד, כאשר בחופשת סוכות בוצעו בו כמה עבודות תחזוקה שוטפות ובהן צביעת פנים, החלפת אסלות באסלות קטנות יותר והחלפת שער, כאשר עוד קודם לכן במהלך החופש הגדול – בוצעו בגן עבודות סינון של החול. במהלך הימים הקרובים יתבצע גם ריסוס. אם התעוררו ליקויים בעקבות הסערה הגדולה שפקדה את הארץ הם יטופלו לאלתר". עוד נמסר, כי "ההצללות הוסרו מיד לאחר הסופה ובימים הקרובים תותקן ההצללה מחדש".

חצר גן גרגירי נחל
מקבץ של הליקויים שטופלו בהתערבות נתניה און ליין. צילומים באדיבות הורי ילדי הגן

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן