חגיגות עשור לבי"ס שמרית אור בנתניה

בחגיגה מרגשת, בהשתתפות הורים ותלמידים רבים – חגג בית הספר שמרית אור עשור להקמתו; מקהלת ביה"ס שרה משיריה של הפזמונאית, שהתרגשה מהמחווה

0
639
חגיגות עשור לבית ספר שמרית אור, צילום רן אליהו

בית ספר שמרית אור פתח, לפני עשור את שעריו עם 99 תלמידים. כיום לומדים בבית הספר 660 תלמידים. רובם ככולם לקחו חלק בחגיגה גדולה ומושקעת שסבבה סביב שיריה של הפזמונאית, שמרית אור.

שמרית אור בת ה–76 הביעה את התרגשותה מהמעמד. "בורכתי ויצאתי מחוזקת מהעשייה החינוכית המדהימה שנעשית בבית הספר".

הפזמונאית החמיאה לנתניה על התפתחותה במהלך השנים והגדירה אותה כ"פלא". "נתניה היום היא עיר צעירה, חדשה נושמת וסופגת תרבות".

בפנייתה האישית למנהלת בית הספר אליאן לסמן הביעה תחושת שייכות למקום. "הוצאת תחת ידך יהלומים ויחד עם הצוות את מלטשת אותם כחברה, כקבוצה, כמשפחה ופתאום גם אני צלע עם תחושת שייכות גדולה לקבוצה הזו. איזה אושר".

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, ציינה, כי היא משתדלת לתת שמות של נשים לרחובות ואתרים. ראש העירייה הוסיפה, כי מאוד חשוב לה להוקיר תודה לכל מי שהטביע ומטביע חותם על התרבות והאמנות בחברה הישראלית.

"פניתי לשמרית אור והיא הסכימה שבית הספר יקרא על שמה עוד בחייה. שמה אכן הביא אור לשכונה. העשייה החינוכית כאן היא פשוט מדהימה, הן מבחינת הידע, הן מבחינה ערכית בפרויקטים שנבנו למען הקהילה. כמו "סיירת מרק" לנזקקים והן בהקניית תרבות ואומנות, אשר יונקים משיריה של שמרית."

בהמשך הנחו כמה מתלמידי כיתות ד' את הערב. התלמידים העלו תסכיתים קצרים שבועיים מאולפן בית הספר. מקהלת השיר של בית הספר שרה מחרוזת פזמונים, פרי עטה של שמרית אור.

בנוסף השתתפו בערב סגנית ומ"מ ראש העירייה, עו"ד שירי חגואל-סיידון, מנהלת אגף היסודיים, נורית גבאי. כמו כן מנהלת מרכז פסג"ה, יעל לוי פרג' וכן יו"ר וועד ההורים, נירית בן פורת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן