חברת eBay ישראל למען תושבי נתניה בשבוע של מעשים טובים

עובדי מרכז הפיתוח והשרות של eBay ישראל הפועל בנתניה, ביצעו עשרות פעולות למען ילדים, אוכלוסיות מוחלשות ובעלי מוגבלויות. 

0
582
למען הקהילה - ebay ישראל בנתניה
צילומים: ענבל מרמרי ויהושע לייב

עובדי מרכז הפיתוח והשרות של eBay ישראל הפועל בנתניה, ביצעו עשרות פעולות למען ילדים. בנוסף, פעולות למען אוכלוסיות מוחלשות ובעלי מוגבלויות. 

הפעולות, שהחלו היום, יימשכו עד סוף השבוע. הן כוללות סדנת צחוק לאנשים מבוגרים עם מוגבלויות עם פיזיות. בנוסף, עבודות גינון במרכז יום לאנשים עם ליקויי התפתחות שכלית, הרצאת חשיבה חיובית לאנשים עיוורים ולקויי ראיה. בהיבט הקהילתיי לקראת פסח: רכישת מארזי פסח לשורדי שואה בנתניה. בהיבט החינוכי דידקטי: הפעלות לילדי מתנ"ס רמת דורה ושדרוג חדר המשחקים בפנימיית יום נתניה.

עדי סיצ'וק, מנהלת חווית עובד, אופרציה וההתנדבות בקהילה של eBay ישראל, מסרה לנתניה און ליין, כי "כבכל שנה כחלק מיום מעשים טובים, אנו מתמקדים בנתניה. זו העיר בה ממוקמים משרדי החברה. אנו מסייעים באמצעות הדרכות ותרומות של ציוד וכסף לאוכלוסיות השונות והמגוונות המרכיבות את העיר. כחלק מהמדיניות של eBay העולמית, אנו מבצעים פעילות תרומה לקהילה לאורך השנה ברחבי הארץ. זו הזדמנות מצוינת להודות לעובדי ועובדות החברה שנרתמים במספרים מרשימים – גם ביום המעשים הטובים – כמו לאורך השנה כולה".

במטה איביי ישראל באזור התעשייה פולג בנתניה, פועל מרכז המו"פ של איביי העולמית. מרכז מחקר ופיתוח מוביל, המפתח טכנולוגיות חדשניות לשיפור החוויה והיעילות של הקונים והמוכרים באתר. בימים אלה מרחיב המרכז את פעילותו ועסוק בקליטת עובדים נוספים.

לכתבות ארכיון על יום המעשים הטובים בנתניה ליחצו על הקישור.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן