חברת שראל לעידוד המסחר: החלה ברכישות בעסקים קטנים בנתניה

חברת 'שראל' מגבירה רכישותיה בעסקים קטנים בנתניה; על הכוונת, בין השאר, מכולות קטנות מכל רחבי העיר שבעקבות רצף הסגרים חוו מירידה במחזורים.

0
1130
חברת שראל למען העסקים בנתניה
רכישות בעסקים בנתניה. חברת שראל

חברת 'שראל' מגבירה רכישותיה בעסקים קטנים בנתניה; על הכוונת, בין השאר, מכולות קטנות מכל רחבי העיר שבעקבות רצף הסגרים חוו מירידה במחזורים.

חברת שראל, המספקת ציוד רפואי ותרופות לבתי החולים ומוסדות רפואיים, נרתמה לפניית מ"מ ראש עיריית נתניה, אלי דלל, והחלה בסיוע לעסקים הקטנים בנתניה.

החברה החליטה וביצעה: רכישת מוצרים לצריכה שוטפת עבור החברה מחנויות מכולת ברחבי העיר נתניה, בהיקף של אלפי שקלים במטרה לעזור בפרנסתם של העסקים הקטנים.

החברה תרכוש גם בעתיד, באופן מגוון, ממכולות שונות בעיר שחוו קשיים לאורך זמן רב בגלל משבר הקורונה.

למערכת נתניה און ליין מסר מנכ״ל שראל, אבי בוסקילה, כי "זה בדי.אן.איי של החברה לסייע לעסקים הקטנים, כמו בתקופת צוק איתן".

"במשך שנים לאחר מכן המשכנו ברכישת מוצרים מסופרמרקטים בעיר שדרות. כך גם הפעם, כי אין לנו תחליף לערבות הדדית".

בוסקילה הוסיף וקרא לעוד חברות הפועלות בנתניה להצטרף למיזם. "אני קורא מכאן לכל החברות באזור לרכוש את מוצריהם מהעסקים הקטנים. בכך, נסייע ולו במעט לפרנסתם".

אלי דלל, סגן ומ"מ ראש העירייה הוסיף, כי "אני שמח על היוזמה המשותפת עם חברת 'שראל', ומודה לה ולמנכ"ל אבי בוסקילה – על ההירתמות לחיזוק עסקים קטנים בנתניה".

"חלק ניכר מעובדי שראל הם נתנייתים, ואנו מעריכים את תרומתה לעירנו. אני קורא לחברות נוספות ולתושבות ולתושבי נתניה לערוך את הקניות בבתי העסק הפתוחים (או פועלים אונליין) ובאלה שייפתחו בשבוע הבא".

בתוך כך גוברת מחאת בעלי העסקים בנתניה על המדיניות הכלכלית של קבינט הקורונה והתחושה הגוברת בקרב ציבור נרחב כי ההחלטות המתקבלות, אינן עומדות בקנה אחד עם הממצאים האפידמיולוגים.

בנושא זה התבטאו השבוע מנחם אילוז, יו"ר התאחדות בעלי העסקים והעצמאים בנתניה וכן נציגי תנועת המחאה הארצית – כלכלית "הדגלים הירוקים".

עיקר הזעם ממוקד בשני אפיקים: חבילות הסיוע הממשלתיות לעסקים וכן דרך קבלת ההחלטות והשפעת קבוצות הלחץ הפוליטיות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן