חברת המועצה טלי מולנר מונתה ליו"ר האופוזיציה

בתום ישיבת מועצת העיר נתניה הודיעה יו"ר סיעת פעימה חדשה על מינויה ליו"ר האופוזיציה; בוריס צירולניק הצטרף לקואליציה וליאורה לוי מונתה לסגנית ראש העירייה במקום מולנר

0
253
סיעת פעימה חדשה - טלי מולנר וציפי קפל. צילום מתוך דף הפייסבוק של טלי מולנר
חברות סיעת פעימה חדשה. צילום מתוך דף הפייסבוק של טלי מולנר

חברת מועצת העיר טלי מולנר פרסמה ביום חמישי השבוע, כי בהיותה הסיעה הגדולה באופוזיציה, היא תכהן כיו"ר האופוזיציה. פרסום זה מבסס את מעמדה של סיעת "פעימה חדשה" בראשותה של מולנר, כאופוזיציה. זאת לאחר שמולנר פוטרה מתפקידה כסגנית ראש העירייה. פיטוריה, כזכור, עוררו סערה לאחר שהם נעשו באמצעות הודעת ווטסאפ.

במהלך ישיבת מועצת העיר שהתקיימה ביום רביעי השבוע, נודע, כי חבר המועצה, בוריס צירולניק, הצטרף לקואליציה. הצטרפותו לקואליציה הפכה את סיעת פעימה חדשה לסיעה הגדולה באופוזיציה.

בפוסט זועם שפרסמה מולנר לאחר הישיבה, הודיעה, כי כל ההצעות לסדר שהעלו היא וחברת המועצה, ציפי קפל, נדחו.

חברת המועצה, ציפי קפל הגישה שאילתה על ביזוי הדגלים שנמצאו קבורים בחול. בתשובה מסרו בישיבת המועצה, כי מדובר בדגלים שנקברו בחול ממזמן וכי כיום פועלים לפי ההנחיות, אולם לדברי מולנר, הן לא קיבלו מענה על השאלה מה ההנחיות לטיפול בדגלים.

סיעת פעימה חדשה הגישה שאילתא נוספת בה ביקשו לסייע לקהילה הגאה לקבל סיוע במימון המצעד החודש. כמו כן ביקשו לתלות דגל אחד במרחב הציבורי. מולנר מסרה, כי בתשובה שקיבלו טענו בעירייה שיש מספיק ארועי גאווה ואין כוונה לסייע ולתמוך במצעד. לגבי הדגל מסרו, כי יתלה אך ורק בבניין הגג.

"לצערי העיר שלנו שוב תהיה העיר הגדולה היחידה בארץ ששום דגל גאווה לא יתנוסס פה. הפעילים שוב יצטרכו לגייס תרומות לבד" מסרה מולנר.

מולנר התייחסה אף לסגירת בי"ס שזר. "שמענו איך בי"ס אילן רמון יהפוך לקופסת סרדינים. איך קליטת 70 ילדי שזר שם תביא לפיצול כתות ומעבר ללמידה בחלק מהמקצועות כמו אנגלית מחשבים בקארוונים. שמעתם נכון. כדי להכניס את חב"ד לשזר יאלצו באילן רמון ללמוד בקארוונים, אבל כמובן שסיפרו לנו הערב עד כמה זה יתרום לאילן רמון והמנהלת ממש שמחה ומאושרת מזה".

שאילתא נוספת שהגישו מולנר וקפל עסקה בליקויים בבניין מתנ"ס אופק. לדברי מולנר, ראש העירייה הסכימה, שנעשו טעויות וכי יופקו לקחים.

ההצעות לסדר נדחו

מולנר וקפל הגישו מספר הצעות לסדר, שכולן נדחו. בין היתר הוגשו הצעות לסדר לפתיחת מועדוני נוער בסופי שבוע. ההצעה, כאמור נדחתה על ידי רוב חברי המועצה, למעט רני אלוש, ציפי קפל וטלי מולנר.

מולנר טענה בפוסט בפרסמה, כי תשובת העירייה היא מבחינתה בדיחה. "טענו שנעשו בעבר מס ניסיונות לפתוח מועדוני נוער בערב שישי והיתה היענות נמוכה ולכן זה הופסק. מתי? היכן? היכן פורסם? האם עצרתם הכל בגלל פיילוט אחד? לא ראיתי מימיי במועצה שום מועדון שנפתח בערב שישי. לצערי נמשיך לא לראות וההצעה לסדר לצערי נדחתה".

הצעה לסדר נוספת שנדחתה הוגשה על ידי חברת המועצה, ציפי קפל. קפל ביקשה למסד נוהל חדש במינהל החינוך, על פיו המינהל יפעל בשקיפות מול ההורים. קפל ביקשה להפסיק את התופעה שהורים מגלים בפייסבוק על סגירת בתי ספר או גנים.

מינויים חדשים

במהלך הישיבה התבצעו מספר מינויים חדשים. חברת המועצה, ליאורה לוי, מסיעת "אחריי" קיבלה את תיק סגנית ראש העירייה. זאת, כאמור, במקום מולנר שפוטרה לפי מספר חודשים בהודעת ווטסאפ.

כמו כן את תיק איכות הסביבה קיבל חבר המועצה, אדיר בנימיני. תיק הספורט יעבור לחבר המועצה, ארז אבא ואת תיק ההתנדבות קיבל חבר המועצה, מוטי רצאבי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן