התרגשות שיא: תלמידי יונתן נתניה (מחזור י"ח) יקיימו פגישת מחזור

על השאלה איפה אתם הייתם ב-27 השנים האחרונות, יענו בפגישת מחזור בוגרי מחזור י"ח אשר למדו יחדיו בביה"ס יונתן בנתניה 

0
946
בוגרי יונתן בנתניה - מחזור י
בוגרי יונתן בנתניה - מחזור י"ח נערכים לקראת פגישת מחזור

על השאלה איפה אתם הייתם ב-27 השנים האחרונות, יענו בפגישת מחזור בוגרי מחזור י"ח אשר למדו יחדיו בביה"ס יונתן בנתניה 

ביום שלישי הקרוב (8.6) תתקיים פגישת מחזור י"ח של תלמידי בית הספר "יונתן" (ע"ש יונתן נתניהו). מדובר במפגש ראשון מאז סיימו את לימודיהם לפני 27 שנים.

לפני שנה חגגו בני המחזור יום הולדת 40. כבר בילדות התחייבו שכאשר יהיו בני 40 הם יפגשו. תוכניות לחוד ומציאות לחוד: שנת הקורונה שיבשה את התוכניות.

אחד מבני המחזור, כיום אחד מבעליו של ה-Tommy Gun, פאב מצליח באזור התעשייה החדש נתניה, הציע לארח את הפגישה אצלו. השמועה פרשה כנפיים ולפגישת המחזור צפויים להגיע בוגרים המתגוררים כיום בחו"ל.

מפיקי המפגש הזה, כולם תלמידים מאותו המחזור, הצליחו לאתר 150 מתוך 190 תלמידים. בינתיים, נרשמו למפגש 95 תלמידים וקבוצה גדולה של מורות.

ההפקה, המושקעת והמקצועית, נעשתה על ידי בוגרי השכבה. רבים מהם הביאו לטובת ההפקה את המומחיות השונות שאותן צברו עם השנים. הן מבחינת תוכן מרגש ומעניין, הן מבחינת אוכל והן מבחינת הקריאטיב והעיצוב.

הניסיון לאתר את כל 190 הבוגרות והבוגרים יימשך עד הרגע האחרון

השיח על המפגש עזר לרבים לחדש קשרים עם חברים מהילדות. עוד מדווחים החברים על חברויות שחודשו ואף נוצרה מחדש קהילה סביב הזיכרונות המשותפים. במסגרת ההכנות למפגש, הסתבר ששני זוגות מהשכבה התחתנו. תלמידים ותלמידות התברגו לתפקידים בכירים במגזר הציבורי והפרטי, נשים שברו תקרות זכוכית והגיעו לעמדות מפתח בחברות.

כיום, לרוב בני השכבה יש ילדים בגילאי היסודי, כך שפגישת המחזור תהווה גם סגירת מעגל עם הילדים שהם היו באותה התקופה.

אחת המשימות המאתגרות בהפקת פגישה שכזו הייתה לאתר כמה שיותר בוגרים. בפעם האחרונה שהתראו היה טלפון קווי אחד למשפחה עם 6 ספרות. ספר המחזור , רשימה שמית, וכתובות מהעבר, היו נקודות הפתיחה של ההפקה. את חלק מהבוגרים היה ניתן לאתר דרך הפייסבוק, אך חלק אחר היה קשה לאתר כיוון שבנות רבות שינו שם משפחה עם נישואיהן. יש כאלה, כאמור, שעברו להתגורר בחו"ל.

עם מאמץ רב ותחקיר, רוב בני ובנות השכבה אותרו. הצוות עדיין מחפש עוד בודדים שלא אותרו מהמחזור.
פגישת המחזור תתקיים ביום שלישי בשעה 20:00 ב-Tommy Gun, אזור התעשייה חדש, נתניה

אימייל ליצירת קשר: דנה זלינגר –

mailto:Dana.fix@gmail.com

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן