התינוק ניצל; מצב האם היולדת, חולת קורונה, קריטי

שתי צעירות בהיריון, מאומתות קורונה, הגיעו לבית חולים לניאדו במצב נשימתי קשה; אחת הצעירות הועברה לבלינסון - שם יילדו אותה. בלניאדו מדווחים על שיא מונשמים

0
420
בתמונה: תמונת אילוסטרציה המתארת חדר ניתוח.
חדר ניתוח. צילום fotolia

לבית חולים לניאדו בנתניה הגיעו במהלך 36 השעות האחרונות שתי נשים בהריון במצב נשימתי קשה. אחת הנשים נותחה ניתוח חירום בבית החולים והיא מונשמת ומורדמת. מבית חולים לניאדו נמסר, כי מצבה קשה.

האישה השנייה הועברה לפנות ערב לבית חולים בלינסון בפתח תקווה עקב חוסר מיטות בטיפול נמרץ קורונה בלניאדו.

מבית חולים בלינסון נמסר, כי לבית החולים הועברה לפנות ערב (שני) אישה חולת קורונה בת 35 מבית חולים לניאדו בנתניה. לאחר שחלה הדרדרות במצבה. האישה נמצאת בשבוע ה-31 להריונה.

מיד עם הגעתה הוחלט להנשימה, עקב מצבה הקשה, ולילדה בדחיפות. בשעה האחרונה הסתיים הניתוח הקיסרי. עוד נמסר מבית החולים, כי מצבו של התינוק יציב וכי הוא הונשם. כמו כן הועבר התינוק לפגיית מרכז שניידר לרפואת ילדים.

מצבה של אמו קריטי והיא מאושפזת בטיפול נמרץ קורונה שבמתחם האשפוז התת קרקעי בבלינסון.

פרופ ארנון ויזניצר מנהל בית החולים לנשים, מסר, כי ״מדובר בגל אלים וקשה יותר מקודמיו הפוגע גם באוכלוסיית נשים בהריון צעירה״.

דר איליה קגן, מנהל טיפול נמרץ קורונה, בבית חולים בילינסון, התייחס למצבה של היולדת ומסר, כי ״מצבה של היולדת קשה מאוד ולא יציב. היא נמצאת בסכנת חיים ממשית ואנחנו נאבקים על חייה".

מבית חולים לניאדו נמסר למערכת נתניה און ליין, כי "14 מונשמים מטופלים בבי"ח לניאדו במחלקת קורונה – שיא של המונשמים בלניאדו מאז פרוץ המגיפה. אנו קוראים לשר האוצר ולשר הבריאות להביט למציאות הקשה בעיניים ולפתור באופן מידי את המשבר התקציבי הקשה בו נתון בית החולים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן